Izdvojeno
Još niste na Instagramu? Hm… Ovako bi nekako izgledala reakcija „sljedeće generacije“ vaših korisnika, usudili bismo se reći vrlo mladih korisnika. Otkako je nastao...
Hi, what are you looking for?
U sektoru odnosa s javnošću, koronavirus je doslovno preko noći izbrisao event management.
Svaki dan se predstavljaju novi proizvodi i usluge, svaki dan nešto novo… ali zašto samo neki od njih uspiju postati sinonimi za proizvod ili...
Brendiranje je zahtjevan i dugoročan posao, pa i odabir prave osobe mora biti besprijekoran.
S obzirom na ubrzanje koje su tehnologije i društvene mreže donijele na tržište, sve se više tvrtki okreće trendu ujedinjavanja komunikacija. Pod time se...
Još niste na Instagramu? Hm… Ovako bi nekako izgledala reakcija „sljedeće generacije“ vaših korisnika, usudili bismo se reći vrlo mladih korisnika. Otkako je nastao...
Prilikom planiranja i implementacije PR kampanje puno se vremena i pozornosti posvećuje brojkama. Što očekujemo, kada to očekujemo i koliko će brojke rasti tijekom...
Odnosi s javnošću su mjerljiva kategorija, a pitanje mjerenja i praćenja i dalje jedno od najčešćih pitanja koja se postavljaju prije početka kampanje. Većina...
Bez obzira na to čime se bavite, vjerojatno će vam u jednom trenutku poslovanja biti potrebna reakcija na kriznu situaciju. Proizvodnja, odnosi sa zaposlenicima,...
Većina nas barem nekoliko puta na tjedan prima newslettere, no koliko ih zaista privuče dovoljno pozornosti da zastanemo i posvetimo im nekoliko minuta? Newsletter...
Neovisno o tome radite li u PR agenciji ili imate tvrtku za čišćenje tepiha važno je u vaš poslovni plan i vašu komunikaciju prema...
Definicija introverta je da je to sramežljiva i suzdržana osoba. Osoba koja je više fokusirana na vlastite misli i osjećaje nego na externu komunikaciju...
Društveno odgovorno poslovanje je termin koji se najčešće povezuje s većim tvrtkama i korporacijama koje nastoje prepoznati potrebe zajednice u kojoj djeluju i dati...