Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marina Karamatić Sopić

Kako poznate osobe mogu pomoći brendu

Brendiranje je zahtjevan i dugoročan posao, pa i odabir prave osobe mora biti besprijekoran.

pixabay.com

Iako se pojavom društvenih mreža i sve izravnije komunikacije prema ciljanim skupinama nagađalo da će komuniciranje brendova preko poznatih osoba polako opadati, to se nije dogodilo.

I dalje živimo u svijetu koji je u većoj ili manjoj mjeri opsjednut svakim potezom poznatih… frizurama, šminkom, odjećom, svakim pojavljivanjem, a mnogi od njih svjesno hrane javnost svakodnevnim postovima na društvenim mrežama.

S druge strane, u šumi informacija kroz koje se potrošači svakodnevno probijaju, poznate osobe su i dalje najkraći put kako svoj proizvod ili uslugu učiniti što vidljivijim. Upravo zato je odabir poznate osobe koja će vas predstavljati najznačajniji korak ako razmišljate o suradnji.

Što je to brend ambasador?

Poznata osoba je vaš veleposlanik i u potpunosti bi trebala biti usklađena s DNK-om brenda kojeg predstavlja. Uzmite u obzir nekoliko imena i odvagnite koje od njih percipira i uvažava vaša ciljana publika. Ukoliko tržištu nudite proizvode za starije nećete angažirati mladu osobu koja nije vjerodostojna i ne prenosi ključnu poruku ili ako želite predstaviti proizvod vezan uz kulinarstvo nećete angažirati osobu koja poručuje da ne kuha i ne zna kuhati. Osobe koje imaju loš osobni PR vjerojatno se neće uklopiti ni u vašu priču pa je jedna od osnova angažirati poznatu osobu koja ima besprijekoran imidž u javnosti.

Bilo bi idealno da osoba s kojom započinjete suradnju već koristi vaš proizvod ili uslugu te iskreno i iz vlastitog iskustva može prenositi poruke od važnosti za tvrtku.

Dajte vremena i sebi i poznatoj osobi koju biste htjeli imati za ambasadora brenda kako biste usuglasili sve aktivnosti i uskladili očekivanja. Ugovor koji obvezuje i jednu i drugu stranu na suradnju se podrazumijeva. Budite jasni i precizni u zahtjevima kako se ne bi dogodili nesporazumi, ali i u ispunjavanju svojih obaveza prema osobi koju angažirate.

Mediji prate poznate osobe u stopu, a upravo vam je to i važno kad tražite medijsku pozornost. Fotografiranje poznate osobe s vašim proizvodom ili uslugom jedan je od osnovnih alata kojima ćete svoju suradnju predstaviti. Snimanje videa je sve češći način komunikacije jer se može višestruko iskoristiti u online medijima i na društvenim mrežama. Izjave brend ambasadora u priopćenjima za medije, te korištenje vlastitih društvenih mreža kao i profila ili stranica poznate osobe su svakako preporučljivi, ali ovise i o međusobnom dogovoru.

Kod odabira provjerite koga još zastupa osoba s kojom biste htjeli ostvariti suradnju jer možda surađuje ili planira surađivati s nekim tko vam je izravna ili neizravna konkurencija. Ugovor može sadržavati i klauzulu o ekskluzivnosti, no ta je strana i financijski zahtjevnija.

Brendiranje proizvoda ili usluge je zahtjevan i dugoročan posao pa stoga i odabir prave osobe mora biti besprijekoran.

I na kraju, iako može biti iznimno uspješno i privući puno pozornosti, poznato ime nikako ne bi smjelo biti jedini način na koji predstavljate sebe ili svoj proizvod, nego dobro došla nadogradnja svih vaših aktivnosti.

www.ambrela.hr

Marina Karamatić Sopić, managing partner Ambrela komunikacija, agencije za Odnose s javnošću i organizaciju događaja

Pročitajte još:

Poduzeća

Višegodišnja evolucija brenda ističe snagu pouzdane Visine globalne mreže, omogućujući moderno kretanje novca i proširujući ekonomski pristup.

Izdvojeno

Brend predstavlja ono iza čega tvrtka stoji.

DOP

Prijateljstvo osoba sa sindromom Down i Zvijezde nastavlja se novom suradnjom.

Ljudski resursi

Jačanjem brenda iznutra postižete dvostruku reklamu.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.