Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

10 stranica na kojima možete pronaći besplatne fotografije

Već i ptice na grani znaju koliko je bitna uloga fotografija u dizajnu web stranice, objava, bloga i svega ostalog što se plasira online.

Već i ptice na grani znaju koliko je bitna uloga fotografija u dizajnu web stranice, objava, bloga i svega ostalog što se plasira online. Upravo su fotografije ono što će prvo privući pažnju. Srećom, sve je veći broj web stranica s prekrasnim fotografijama koje su slobodne za uporabu – i to besplatno!

U nastavku donosim popis onih koje povremeno i sama koristim:

  1. StockSnap.io – nudi širok izbor visokokvalitetnih besplatnih fotki, te ima jednostavnu koncepciju pa omogućuje precizno sortiranje slika, što vam omogućava i brže pretraživanje. Ujedno, na ovoj se stranici učitava više stotina slika dnevno, što znači da ćete uvijek moći pronaći neku novu.
  2. Pexels – visoka kvaliteta i potpuno besplatne slike pod CCC (Creative Commons Zero) licencom. Platforma je izuzetno lagana za sortiranje i pretraživanje slika.
  3. Unsplash – zbog svoje bogate ponude slika visoke rezolucije ova je web platforma postala jedna od vodećih izvora stock fotografija. Sve se slike nalaze pod Unsplash zaštitom i naravno – besplatne su!
  4. Reshot – vrlo velika baza pomno odabranih besplatnih fotografija koje nećete pronaći nigdje drugdje.
  5. FoodiesFeed – ovdje pronađite na tisuće realističnih slika hrane na jednome mjestu! Ova je stranica savršena za food bloggere.
  6. Picografphy – sadrži brojne prekrasne fotografije postavljene od profesionalnih fotografa.
  7. MMT Stock – ako tražiš slike poslovnog okruženja na kojima su kompjuteri i radni stolovi, ili pak preferiraš slike prirode i cvijeća, na pravom si mjestu. Ovdje je ponuda visokokvalitetnih slika koje će vam se sigurno svidjeti!
  8. New old stock – ako trebate stare slike. Ovdje ćete pronaći vintage fotografije iz javnih arhiva. Fora, zar ne?
  9. ShotStash – nudi širok raspon fotografija, a najbolje je to što svakodnevno ažuriraju te dodaju nove fotografije – zasigurno vam neće dosaditi pretraživanje ove platforme!
  10. CANVA – Ovu sam platformu ostavila za kraj, no ne zato što je najlošija, već upravo suprotno. Canva je pravi mali Photoshop za one koji nisu grafički dizajneri, no žele se poigrati sa stvaranjem vizualnog sadržaja. Na ovoj je platformi mnoštvo slika koje su besplatne i slobodne za upotrebu i u komercijalne svrhe. Tu možete stvarati gotovo sve: od logotipa, preko objava, letaka, brošura, pa sve do časopisa i plakata. Za kreativce tu je mogućnost kreiranja sadržaja „from schratch“, a za one manje samouvjerene tu se nalazi mnoštvo već gotovih dizajna koje se može prilagoditi potrebama. Kad ste zadovoljni dizajnom u Canvi – isti jednostavno download-ajte ili naručite ispis po zaista pristupačnim cijenama. Zakon, zar ne?

Još je tu puuuno drugih stranica i platformi, ali ovo su one koje bih ja izdvojila!

Unatoč tome što nam Internet danas olakšava sve pa tako i poslovanje, za kraj sam ostavila jedan topli savjet: Sami stvarajte svoje fotografije!

I to iz nekoliko razloga.

Prvo, stock fotografije su već postale toliko „common“ da ih viđamo često (i prepoznajemo ih!). A kako ih mi prepoznajemo, tako ih prepoznaju i drugi. Ako već nemate drugu opciju, onda si barem dajte vremena pregledati slike koje se nalaze na začelju platforme, jer je vrlo vjerojatno da mnogi neće imati volje toliko pomno pregledavati fotografije.

Drugo, kad stvarate i objavljujete vlastite slike stvarate osjećaj, povezanost klijenata s vama i polako gradite svoj brend. Vaš će sadržaj biti i izgledati originalnije i biti jedinstven. Baš kao vaš proizvod ili usluga!

Zaključak – najbolje je koristiti vlastite slike!

 

Lejla Rizvanović – po struci magistar ekonomije, a u naravi Client Sucess Manager koja kroz digitalni marketing i personal branding potiče pojedince i tvrtke da dosegnu svoj maksimum.

U svijet digitalnog marketinga ušla je gotovo slučajno, a od tada uspješno vodi agenciju iDigital. Osobno brendiranje je segment poslovanja u kojem se posebno dobro snalazi.

Znatiželjna po prirodi stalno se usavršava. Osim što pohađa razne edukacije, sama organizira i vodi radionice iz digitalnog marketinga.

Radoholičar je i zato posebno cijeni svoje slobodno vrijeme. Voli čitati, šetati i veliki je ljubitelj životinja, uz nju je uvijek vjerni francuski buldog Bobo.


Po struci magistar ekonomije, a u naravi Client Sucess Manager koja kroz strategiju digitalnog marketinga i personal brandinga potiče pojedince i tvrtke da dosegnu svoj maksimum. U svijet digitalnog marketinga ušla je gotovo slučajno, a od tada uspješno vodi agenciju iDigital. Osobno brendiranje je segment poslovanja u kojem se posebno dobro snalazi. Znatiželjna po prirodi stalno se usavršava. Osim što pohađa razne edukacije, sama organizira i vodi radionice iz digitalnog marketinga. Radoholičar je i zato posebno cijeni svoje slobodno vrijeme. Voli čitati, šetati i veliki je ljubitelj životinja, uz nju je uvijek vjerni francuski buldog Bobo.

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.