5 besplatnih alata u digitalnom marketingu

U doba kada sve ima svoju cijenu, zvuči skoro pa nemoguće da se na tržištu mogu pronaći alati koji nam uvelike pomažu u poslovanju, a koji su – BESPLATNI! (da, dobro ste pročitali b e s p l a t n i).

Bilo da se radi o uređivanju fotografija, pronalasku ključnih riječi ili jednostavno o istraživanju tržišta , za svaki od navedenih pojmova dostupan je barem po jedan alat kojime se možemo služiti online.

Ovaj put smo odlučili izdvojiti ovih 5 alata:

  1. Google analitics – analizirajući, odnosno prikupljajući informacije želimo doći do određenog zaključka, zar ne?  U ovom nam slučaju Google analitics daje informacije o posjetiteljima (dob, spol, lokacija, preferencije i sl.) te uvid u to koje su stranice više, a koje manje posjećene. Sve to kako bi na temelju istih mogli prilagođavati naše oglasne kampanje prema ciljanoj publici.
  2. Hootsuite – popularan je alat koji nam služi za upravljanje društvenim mrežama. Naime, osim što omogućava korekcije objava i praćenja najpopularnijih hashtagova (#), daje nam nezaobilaznu analitiku i izvještaje o objavama i aktivnostima na temelju kojih možemo planirati one buduće.
  3. Google keyword planer –  marketinške kampanje uistinu nemaju smisla bez ključnih riječi. Srećom, ovaj nam alat olakšava cjelokupnu stvar na način da nam predočava koliko je određena ključna riječ popularna, koja se koristi više, a koja manje, te kolika je cijena po kliku za svaku pojedinu riječ ili skup riječi.
  4. Facebook text overlay – Da li vam se dogodili da prilikom kreiranja Facebook oglasa dobijete obavijest da će oglas doprijeti do manjeg broja publike? To se događa  najčešće iz razloga što je previše teksta na slici. Facebook algoritam prepoznaje tekst na slici koja se promovira i sukladno njegovoj količini smanjuje doseg. Kako ne biste uzaludno plaćali oglase koji dopiru do manjeg broja ljudi iskoristite alat koji će vam pomoći da otkrijete da li je količina teksta na vašoj fotki optimalna.
  5. Canva – zanimljiv web alat za grafički dizajn. Ali ne, ne morate biti grafički dizajner da biste ga znali koristiti. To je vrlo jednostavna i praktična te nadasve user friendy Jednom kad ju isprobate obožavat ćete ju! Osim za objave na društvenim mrežama odličan je i za izradu dokumenata, prezentacija, postera, bannera – ma sve potrebno za marketinške kampanje! I k tome, ne morate se brinuti da li su slike koje se nalaze tamo slobodne za korištenje. Mi ovu platformu koristimo svaki dan, a što vi čekate?

Dakle, sve navedene alate možete koristiti besplatno, a jedino što vam je nakon toga potrebno  su vrijeme, malo znanja i volja za eksperimentiranjem! Tri, četiri  – SAD!

O autorici:

Lejla Rizvanović – po struci magistar ekonomije, a u naravi Client Sucess Manager koja kroz digitalni marketing i personal branding potiče pojedince i tvrtke da dosegnu svoj maksimum.

U svijet digitalnog marketinga ušla je gotovo slučajno, a od tada uspješno vodi agenciju iDigital. Osobno brendiranje je segment poslovanja u kojem se posebno dobro snalazi.

Znatiželjna po prirodi stalno se usavršava. Osim što pohađa razne edukacije, sama organizira i vodi radionice iz digitalnog marketinga.

Radoholičar je i zato posebno cijeni svoje slobodno vrijeme. Voli čitati, šetati i veliki je ljubitelj životinja, uz nju je uvijek vjerni francuski buldog Bobo.

Podijeli

Odgovori

Top