Uvođenjem ovih aplikacija kompanija je nastavila kontinuiranu primjenu najsuvremenijih tehnologija, a najvažnije putničke informacije odsada su dostupne još većem broju korisnika mobilnih tehnologija.
Dosadašnja aplikacija za iPhone uređaje, koja je uvedena u listopadu 2011. godine, doživjela je manje estetske i sadržajne izmjene na korisničkom sučelju te je prilagođena i za korištenje na iPad uređajima. Prilagodbe za iPad uređaje uključuju podršku za veću ekransku rezoluciju te rotaciju uređaja. Pritom je funkcionalnost ista kao i u dosadašnjoj verziji, a uz manje sadržajne izmjene. Podsjećamo, iPhone aplikacija može se potpuno besplatno preuzeti preko iTunes app storea.
Druga je novost je da je za široki spektar mobilnih uređaja zasnovanih na operacijskom sustavu Android, razvijena nova mobilna aplikacija koja u cijelosti odgovara iOS verziji po funkcionalnosti. Izgled korisničkog sučelja i način korištenja slični su onome na iOS uređajima, a uz dodatno korištenje Android posebnosti.
Nove mobilne aplikacije omogućuju omogućuju jednostavan, brz, učinkovit i lokacijski neovisan pristup informacijama kao što su: provjera statusa bilo kojeg leta u svakom trenutku, jednostavno pretraživanje mreže letova, pregled informacija o poslovnicama Croatia Airlinesa u zemlji i inozemstvu, informacije o prijavi za let Croatia Airlinesa (check in), informacije o autobusnim linijama prema zračnim lukama i iz njih, pregled svih informacija o prtljazi, pregled brojeva telefona i radnog vremena Kontakt centra kao i mogućnost pristupa novoj web stranici Croatia Airlinesa
www.croatiaairlines.com