Nove luksuzne proizvode teško je predstaviti na tržištu naviknutom na brendove i kompanije koje posluju desetljećima. Hrvatska kvaliteta pokušava se probiti do dobrostojećih zapadnih Europljana koji cijene dizajn i kvalitetu.
Luksuz ne poznaje krizu
Za probijanje u taj zahtjevni segment potrebna su velika ulaganja i marketing, prodajne prostore, izobrazbu kadrova i, naravno, proizvod koji može konkurirati na globalnom tržištu.
Web-poslovanje jeftinije je od tradicionalnog i cijeli svijet postaje udaljen samo klik mišem. Iako mnogi stručnjaci tvrde da je takvo poslovanje (bliska) budućnost, luksuzna dobra imaju svoje zakonitosti.
Kupci takvih dobara imaju svoje rituale i posebno cijene ambijent u kojem kupuju, ali i mogućnost da proizvod probaju, što web-poslovanje ne pruža. Prema riječima direktorice zagrebačkog obrta za poslovne usluge “Frka usluge” Marije Rajić Dujić, CroLux je zaobišao te probleme – u prvom tjednu imaju više od 100 narudžbi.
CroLux postaje brend
Predstavljajući taj projekt i web-shop, autorica i pokretačica projekta Rajić Dujić naglasila je želju da sve to pridonese boljoj promidžbi, ali i prodaji hrvatskih vrhunskih proizvoda.
Među proizvođačima i proizvodima trenutačno su u web-shopu Nikel (kozmetika), Zlatarna Križek, Hippy Garden (odjeća), Data Decor, Regeneracija, Bodren (vina), rakije Perković, Aromateka i drugi.
Za jesen Rajić Dujić najavila je i dodjelu znaka CroLux hrvatskim proizvodima koji zadovoljavaju kriterije kvalitete i luksuza, o čemu će odlučivati stručni žiri, sa željom da taj znak postane brend za vrhunsku kvalitetu i iznimno zadovoljstvo potrošača.
[infopunkt 788 1]