Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

CroLux – hrvatski luksuzni brendovi u pohodu na svjetska tržišta

Prvi hrvatski web-shop CroLux, s više od 100 hrvatskih proizvoda i 20 tvrtki proizvođača, predstavljen je u zagrebačkoj Komori. Slijedeći moto „Zajedno smo jači”, projekt CroLux predstavlja vina i druga pića, odjeću i obuću, zlatni i drugi nakit, kozmetiku, namještaj i različite slastice…

Prvi hrvatski web-shop CroLux, s više od 100 hrvatskih proizvoda i 20 tvrtki proizvođača, predstavljen je u zagrebačkoj Komori. Slijedeći moto „Zajedno smo jači", projekt CroLux predstavlja vina i druga pića, odjeću i obuću, zlatni i drugi nakit, kozmetiku, namještaj i različite slastice...

Nove luksuzne proizvode teško je predstaviti na tržištu naviknutom na brendove i kompanije koje posluju desetljećima. Hrvatska kvaliteta pokušava se probiti do dobrostojećih zapadnih Europljana koji cijene dizajn i kvalitetu.

Luksuz ne poznaje krizu

Za probijanje u taj zahtjevni segment potrebna su velika ulaganja i marketing, prodajne prostore, izobrazbu kadrova i, naravno, proizvod koji može konkurirati na globalnom tržištu.

Web-poslovanje jeftinije je od tradicionalnog i cijeli svijet postaje udaljen samo klik mišem. Iako mnogi stručnjaci tvrde da je takvo poslovanje (bliska) budućnost, luksuzna dobra imaju svoje zakonitosti.

Kupci takvih dobara imaju svoje rituale i posebno cijene ambijent u kojem kupuju, ali i mogućnost da proizvod probaju, što web-poslovanje ne pruža. Prema riječima direktorice zagrebačkog obrta za poslovne usluge “Frka usluge” Marije Rajić Dujić, CroLux je zaobišao te probleme – u prvom tjednu imaju više od 100 narudžbi.

CroLux postaje brend

Predstavljajući taj projekt i web-shop, autorica i pokretačica projekta Rajić Dujić naglasila je želju da sve to pridonese boljoj promidžbi, ali i prodaji hrvatskih vrhunskih proizvoda.

Među proizvođačima i proizvodima trenutačno su u web-shopu Nikel (kozmetika), Zlatarna Križek, Hippy Garden (odjeća), Data Decor, Regeneracija, Bodren (vina), rakije Perković, Aromateka i drugi.

Za jesen Rajić Dujić najavila je i dodjelu znaka CroLux hrvatskim proizvodima koji zadovoljavaju kriterije kvalitete i luksuza, o čemu će odlučivati stručni žiri, sa željom da taj znak postane brend za vrhunsku kvalitetu i iznimno zadovoljstvo potrošača.

[infopunkt 788 1]


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.