Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Na internetu kupuje svaki peti Hrvat

Internet u Hrvatskoj koristi 63% stanovništva, a 17% ih već kupuje na internetu barem nekoliko puta godišnje. u Sloveniji internet koristi približno jednak postotak stanovnika, no čak 34% stanovništva koristi internet za shopping

Internet u Hrvatskoj koristi 63% stanovništva, a 17% ih već kupuje na internetu barem nekoliko puta godišnje. u Sloveniji internet koristi približno jednak postotak stanovnika, no čak 34% stanovništva koristi internet za shopping

Internet u Hrvatskoj koristi 63% stanovništva, a 17% ih već kupuje na internetu barem nekoliko puta godišnje”, objavila je Kristina Čerp iz Valicona na OMGcommerce, regionalnoj konferenciji o internetskoj trgovini.

Za usporedbu, u Sloveniji internet koristi približno jednak postotak stanovnika, no čak 34% stanovništva koristi internet za shopping. S razvojem internetske trgovine očekuje se i porast kupaca, tako da se predviđa da će uskoro 27% Hrvata kupovati na internetu, u usporedbi s čak 49% Slovenaca.

U Hrvatskoj 97% kupaca istražuje proizvod prije nego što se odluči na kupnju, a skoro dvije trećine to rade na internetu. Svaki drugi kupac koristit će internet za usporedbu proizvoda koji sa sličnim proizvodom konkurentske tvrtke, a tek trećina Hrvata koristi informacije sa službenih stranica proizvoda u svom istraživanju.

I dok se domaće tvtke i kupci tek upuštaju u korištenje računala za kupovinu, Luka Abrus iz Pet Minuta ističe da je prodaja pametnih mobilnih telefona nadmašila prodaju osobnih računala. Očekuje se da već 2015. godine u svijetu bude prodano više tableta od mobitela ili računala i zato je već potrebno raditi i na razvoju mobilnih aplikacija za trgovinu.

Kolektiva, jedna od najpopularnijih stranica za internetsku kupovinu, na OMGcommerce napokon je otkrila tajnu čuvanu tri godine. Autor tekstova koji zabavljaju kupce i odgovorni su za Kolektivin uspjeh je Neven Vukušić. On je istaknuo važnost sadržaja u privlačenju kupaca: “Sadržaj je univerzalni eliksir za privlačenje pažnje. Stranica je mjesto gdje korisnici kupuju, ali sadržaj je ono što im pomaže pri kupnji i vraća ih na stranicu dok nisu spremni na kupnju.”


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.