Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Izvrsni polugodišnji rezultati grupacije Kofola

Brendovi Radenska, Rauch, Kofola, Rajec, Semtex, Vinea i UGO u proteklom su razdoblju bili dobro prihvaćeni kod kupaca, stoga je grupacija Kofola u prvoj polovici ove godine zabilježila 3,3% rast prihoda od prodaje, u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Oni su iznosili 129 milijuna eura, a grupa je tradicionalno bila uspješna u češko-slovačkoj regiji, kao i u Sloveniji. Poljsko tržište i dalje ostaje izazov, na koji Kofola odgovara donošenjem mjera koje će  osigurati stabilan rast u budućnosti.

“Tržište s bezalkoholnih pića blago raste; međutim, pad cijena nastavlja se u kategoriji Cola-tip pića i sirupa”, komentirao je stanje na tržištu Jannis Samaras, direktor grupacije Kofola, i nastavlja: “Pod uvjetom da i dalje raste, čak i u takvim uvjetima, iznimno sam zadovoljan. Također započeli smo s implementacijom mjera koje će povećati profitabilnost na poljskom tržištu te u budućnosti donijeti korist kompaniji.”

Dobri poslovni rezultati u češko-slovačkoj regiji i Sloveniji vidno razveseljuju dioničare grupacije Kofola. Ukupni rast prihoda od prodaje za proteklo polugodište u tim zemljama iznosio je 16, 6%. Na tržištu Češke Republike Kofola je ostvarila rast u HoReCa sektoru  rastom prihoda od 15%, dok je ukupno tržište raslo samo 3,6%. Broj jedan u prodaji na češkom tržištu su i dalje brend Kofola te pića iz Rauch portfelja. Također, kao i mnogo puta do sada, s brzim rastom uspješnoj prodaji pridružio se i brend energetskih pića SEMTEX.

Položaj grupacije Kofola na slovačkom tržištu i dalje ostaje stabilan. Najpopularniji brendovi pića u Slovačkoj prema potrošačima su Rauch i Vinea. Vezano uz Adriatic regiju, konkretno Sloveniju i Hrvatsku, tvrtka je i dalje usredotočena na razvoj infrastrukture i ulaganje u marketing.

Ono što Upravu grupacije Kofola brine je izrazito složeno poljsko tržište. Ovo tržište je odgovorno za silazni trend ključnih poslovnih pokazatelja EBITDA (- 15,5%), te operativne dobiti (- 29,2%). Međutim,  Kofola u Poljskoj uvodi promjene, koje bi trebale doprinjeti boljoj budućnosti kompanije kroz višu profitabilnost i stabilan rast. Zajedno s modernizacijom proizvodne linije i skladišta u pogonima Kutno i Grodzisk Wielkopolski, Uprava je donijela odluku da se usredotoči na proizvodnju u dva od ukupno tri proizvodna pogona. Takva odluka uzrokovat će prestanak proizvodnje u podružnici Bielsk Podlaski. Također treba dodati, da je, osim stanja na tržištu Poljske, još jedan razlog za smanjenje EBITDA također i intenzivno ulaganje  Kofola grupe u Adriatic regiju.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.