Kako je roditeljsko zanovijetanje postalo ideja za razvoj uspješnog biznisa

Kako je roditeljsko zanovijetanje postalo ideja za razvoj uspješnog biznisa

Van Petten je u roditeljskim vodičima uvidjela dva glavna problema: knjige su krcate besmislenim i neprovedivim savjetima i drugi, još važniji problem – pišu ih isključivo odrasle osobe, bez dragocijenog mišljenja samih tinejdžera.

Priča je krenula sa 16 godina

Već sa 16 godina uzela je stvar u svoje ruke. U suradnji sa izdavačkom kućom iUniverse, izdala je knjigu za roditelje iz perspektive tinejdžera „Grounded: How to Stop Fighting and Make the Teenage Years Easier!“.

Kako knjiga nije poprimila razmjere koji bi Vanessu zadovoljili, odlučila je proširiti svoju ideju online kanalima. U svojoj 21. godini, osnovala je stranicu RadicalParenting.com, online zajednicu za roditelje i tinejdžere.

Danas je ta stranica priča o uspjehu mlade poduzetnice. Vanessa uz dva zaposlena radnika na neodređeno vodi 120 suradnika u dobi od 12 do 20 godina, koji vode blogove i odgovaraju na pitanja roditelja.

1 oglas – 3.500 dolara tjedno

Oglas na stranici RadicalParenting.com – do 3.500 dolara tjedno, ovisno o poziciji. PR članak – 500 do 3000 dolara. Vanessa dobro zarađuje!

Priča na prvu izgleda vrlo jednostavno, no jasno je da iza svake uspješne poslovne priče stoji mukotrpan rad.

Poduzeće je osnovala novcem koji je zaradila čuvajući djecu. Prilikom pokretanja biznisa suočavala se s problemom svoje mladosti. Ozbiljni poduzetnici nisu je ozbiljno shvaćali. U početku je koristila online resurse za male poduzetnike, različite tečajeve, seminare, portale, izlaganja…Roditelji, ugledni odvjetnici, odradili su svoj dio posla pravničkim savjetima. Na koncu je uspjela pridobiti i nekoliko uspješnih ljudi koji su joj pomogli u daljnjem napretku…

Podijeli

Odgovori

Top