Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Kako uspješno reklamirati svoju tvrtku?

Kako uvjeriti ljude da ste najbolji za ono što im je potrebno i kako uspješno reklamirati svoj posao?

Oglasi su posvuda oko nas i dolaze u različitim oblicima i veličinama. Od onih tradicionalnih TV i radio reklama, preko jumbo plakata na ulicama, letaka, natpisa na autobusima, i majica.

Stara poslovica kaže da nijedna reklama nije loša reklama, ali naš cilj je dobiti što više kupaca koji će biti zadovoljni našim proizvodom ili uslugom, a to ponekad nije lako.

Kako uvjeriti ljude da ste najbolji za ono što im je potrebno i kako uspješno reklamirati svoj posao? Kako reklamirati svoju tvrtku na moderan način, ili klasičan kao što su reklamne majice, a to mogu biti i reklamni kišobrani? Saznajte u nastavku!

Dajte svom brendu identitet

Koju god vrstu posla vodite, bilo da se radi o prirodnoj kozmetici, ugostiteljstvu ili putničkoj agenciji, svom brendu morate dati identitet!

Potrošači vole one tvrtke koje iza sebe imaju neku priču i cilj. Ako se bavite prirodnom kozmetikom, dajte do znanja kupcima da vam je cilj uljepšati i njegovati kožu, ali i brinuti o planetu, te koristiti prirodne sastojke koji nisu štetni.

Ako imate restoran, ispričajte svoju priču o ljubavi prema hrani i kulinarskom užitku koji volite pružiti svojim gostima. Ako imate turističku agenciju, možete reći da vam je cilj poboljšati iskustva koja ljudi imaju kada putuju na različite destinacije!

Postoje razlozi zašto kupujemo određeni brend, a identitet koji stoji iza njega jedan je od najboljih načina da privučete svoje kupce!

Stupite u kontakt sa svojim klijentima

Vrlo je korisno biti u kontaktu sa svojim kupcima, odgovarati na njihova pitanja i informirati ih o novostima vezanim za vaše poslovanje.

Najlakši i najmoderniji način da stupite u kontakt sa svojim klijentima i kupcima je oglašavanje na Internetu. Uz pomoć Facebook, Instagram i Twitter profila svoje kupce možete brzo i učinkovito informirati o akcijama, novim uslugama, cijenama i slično. Vrlo je dobro za vaš posao ako učinkovito i brzo odgovarate na komentare i pitanja.

Ako postoji bilo kakva nedoumica u vezi s Vašim uslugama, kupac na ovaj način može vrlo lako dobiti odgovor.

Možda se pitate zašto angažirati PR menadžera, a on je tu da analizira potrebe vaših klijenata i osmisli strategije za poboljšanje vaše marketinške kampanje!

Jedan od najvećih dojmova i najbolji način povezivanja s klijentima je osobni kontakt. Nikada ga ne zaboravite i uvijek budite ljubazni prema svojim kupcima!

Društveni mediji su vaš prijatelj

Osim brzog i učinkovitog kontakta s kupcima, društvene mreže imaju i mnoge druge prednosti.

Možete dijeliti dnevne slike i zanimljive video zapise za koje mislite da bi bili zanimljivi vašim klijentima. Osim toga, na društvenim mrežama možete objavljivati ​​kratke tekstove u kojima ćete ispričati nešto zanimljivo vezano uz svoju djelatnost ili objasniti svoj osobni način poslovanja.

Što više kvalitetnih objava imate na svojim društvenim mrežama, to će kupci moći stvoriti veću svijest o uslugama i proizvodima koje nudite!

Za vođenje vaših društvenih mreža možete angažirati profesionalca i tako biti sigurni da će vaše objave doći do što većeg broja ljudi! Plaćeni oglasi na Instagramu i Facebooku također su odličan alat!

YouTube kanal također može biti vrlo koristan, na ovu platformu možete uploadati razne kratke videe koji prikazuju kako poslujete ili npr. interijer vašeg poslovnog prostora ili restorana!

Bez obzira kojom se vrstom posla bavite, ova vrsta medija danas je vrlo uspješna i može vam donijeti mnogo kupaca! Postoji i nekoliko korisnih alata za upravljanje društvenim medijima.

Nemojte zanemariti tradicionalne načine oglašavanja!

Tiskani materijali poput brošura i kataloga dobar su način da potencijalne kupce upoznate s vašim uslugama i proizvodima, ali često završe u košu! Zato je sjajna ideja stvoriti promotivni materijal koji je zapravo koristan!

Ako je kozmetika ili šminka sfera vašeg poslovanja, odlična je ideja da svojim kupcima ponudite promotivne toaletne torbice ili ogledala! Sigurno će naći svoju primjenu i neće ostati neiskorišten!

Ako se bavite ugostiteljstvom, dobar reklamni materijal bile bi termosice u kojima se može nositi kava ili čaj! Pepeljara također može doći u obzir.

Papirnice su uvijek dobra ideja, pa možete izraditi rokovnike, olovke ili kalendare s logom vašeg brenda ili nekim sloganom! Osim toga, upaljači, privjesci za ključeve i USB flash memorije također su dobar promotivni materijal! Sve što može biti korisno ljudima bit će cijenjeno kao dobar reklamni materijal.

Ne smijemo zaboraviti ni tradicionalni marketing koji uključuje jumbo plakate, tiskane medije, plakate u autobusima, radiju i slično. Najbolje bi bilo pronaći balans između tradicionalnih i modernih medija kako bi što više ljudi primijetilo vaše usluge!

Ovo su bili jednostavni savjeti kako se bolje reklamirati i dati do znanja budućim kupcima da su vaše usluge upravo rješenje za njihov problem!

Pročitajte još:

Poduzeća

PlanRadar, softver za digitalnu dokumentaciju i komunikaciju u građevinskoj industriji kojeg koristi više od 120 000 profesionalaca diljem svijeta, ostvario je ostvario je stabilan...

Poduzeća

Inovativnim i kvalitetnim HR praksama Procter & Gamble ponovno je zadovoljio kriterije nezavisnih HR stručnjaka te tako obnovio titulu nositelja certifikata Poslodavac Partner.

Komunikacija

Važno je u takvim situacijama ostati miran i ne dopustiti da situacija eskalira.

Poduzeća

EuroEnergy je jedna od rijetkih privatnih platformi za obnovljivu energiju sa značajnim iskustvom, prisutnošću na licu mjesta, značajnom operativnom imovinom i snažnim razvojem na...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.