Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Kofola: Prodaja u skladu s očekivanjima, segment svježe hrane u porastu

Robna marka UGO ponos je Kofola grupe jer njegova prodaja u 75 barova koji nude svježe piće i salate raste već nekoliko kvartala zaredom.

„Gospodarski rezultati u skladu su s našim očekivanjima,” kaže Daniel Buryš, financijski direktor Kofola grupe i dodaje: „Na naše gospodarske rezultate najviše utječu kontinuirana promjena našeg poslovnog modela u Poljskoj, ulaganja u plaće zaposlenika, povećane cijene sirovina i odgovarajuće povećanje cijena naših proizvoda.” S druge strane, gospodarski rezultati bili su pod pozitivnim utjecajem Adriatic regije s porastom prodaje od 16,4%. Češka i Slovačka Republika bilježe stabilnu prodaju.

O izgledima Daniel Buryš kaže: „Ne možemo utjecati na cijenu sirovina i morat ćemo dovršiti promjenu poslovnog modela u Poljskoj. Ovi će utjecaji vjerojatno i dalje djelovati na naše gospodarske rezultate u narednim mjesecima. Međutim, činjenica je da se naši prioriteti za ovu godinu ne mijenjaju. Osim ulaganja u vlastite robne marke u Poljskoj, podržat ćemo brzorastuću robnu marku UGO i integrirati posljednju pripojenu hrvatsku tvrtku Studenac u našu grupu. Ulazimo u glavnu sezonu te je većina naših aktivnosti usmjerena na to.

Robna marka UGO ponos je Kofola grupe jer njegova prodaja u 75 barova koji nude svježe piće i salate raste već nekoliko kvartala zaredom. Rast u prva tri mjeseca ove godine iznosio je 31%, tj. 702 tisuće eura. Kada je Kofola priopćila kako očekuje da će u lipnju preuzeti podružnicu za proizvodnju svježe salate tvrtke Titbit, to se odnosilo na robnu marku UGO. „Zahvaljujući tome proširit ćemo svoj portfelj svježom hranom za maloprodajne trgovine i moći ćemo bolje odgovoriti na potražnju za svježim sokovima i salatama od voća i povrća“, dodaje Daniel Buryš.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.