„Gospodarski rezultati u skladu su s našim očekivanjima,” kaže Daniel Buryš, financijski direktor Kofola grupe i dodaje: „Na naše gospodarske rezultate najviše utječu kontinuirana promjena našeg poslovnog modela u Poljskoj, ulaganja u plaće zaposlenika, povećane cijene sirovina i odgovarajuće povećanje cijena naših proizvoda.” S druge strane, gospodarski rezultati bili su pod pozitivnim utjecajem Adriatic regije s porastom prodaje od 16,4%. Češka i Slovačka Republika bilježe stabilnu prodaju.
O izgledima Daniel Buryš kaže: „Ne možemo utjecati na cijenu sirovina i morat ćemo dovršiti promjenu poslovnog modela u Poljskoj. Ovi će utjecaji vjerojatno i dalje djelovati na naše gospodarske rezultate u narednim mjesecima. Međutim, činjenica je da se naši prioriteti za ovu godinu ne mijenjaju. Osim ulaganja u vlastite robne marke u Poljskoj, podržat ćemo brzorastuću robnu marku UGO i integrirati posljednju pripojenu hrvatsku tvrtku Studenac u našu grupu. Ulazimo u glavnu sezonu te je većina naših aktivnosti usmjerena na to. ”
Robna marka UGO ponos je Kofola grupe jer njegova prodaja u 75 barova koji nude svježe piće i salate raste već nekoliko kvartala zaredom. Rast u prva tri mjeseca ove godine iznosio je 31%, tj. 702 tisuće eura. Kada je Kofola priopćila kako očekuje da će u lipnju preuzeti podružnicu za proizvodnju svježe salate tvrtke Titbit, to se odnosilo na robnu marku UGO. „Zahvaljujući tome proširit ćemo svoj portfelj svježom hranom za maloprodajne trgovine i moći ćemo bolje odgovoriti na potražnju za svježim sokovima i salatama od voća i povrća“, dodaje Daniel Buryš.