Bila je to događajima veoma ispunjena godina za Kofola grupu. Još od upisa dionica na Prašku burzu pretprošle godine, kompanija je uspjela značajno proširiti poslovanje u Adriatic regiji. Kofola je na hrvatskom tržištu kupila proizvođača prirodne mineralne vode Studenac, dok su od Badela 1862 preuzeta tri tradicionalna brenda Voćko, Nara i Inka.
“Sad kada se osvrnem, ne mogu vjerovati koliko smo toga odradili prošle godine”, izjavio je direktor financija Daniel Buryš te dodao: “Rezultati su u skladu s našim očekivanjima. Pretprošla sezona bila je iznimno uspješna zahvaljujući vremenskim uvjetima te je praćenje tog tempa u 2106. godini bilo izrazito zahtjevno. Uz to, morali smo se suočiti sa situacijom u Poljskoj što je donijelo dodatne komercijalne troškove, naročito marketinška ulaganja.” Koje je ciljeve kompanija postavila za ovu godinu? “Integracija Studenca pod okrilje Grupe, daljnje širenje UGO grupe, postizanje rasta u gastro segmentu na češkom i slovačkom tržištu te ostvarenje pozitivnog poslovanja u Poljskoj. Osim toga vjerujem da ćemo po našem običaju uspjeti ostvariti i neku zanimljivu akviziciju.”
Kofola grupa je napredovala u Češkoj, Slovačkoj i Adriatic regiji dvije godine za redom. Prodajni rezultati na razini grupe su porasli 7,8 posto ne uključujući Poljsku, dok je EBITDA pokazatelj rastao 6,6 posto. Brend Kofola je tradicionalno najviše potegnuo, no dobre rezultate postigli su Rauch, Vinea i Radenska.
Jedan od najnovijih brendova u Kofolinom portfelju pokazao je najveći polet, a riječ je o brendu UGO koji je uspio povećati prihode za 53 posto na godišnjoj razini, odnosno za više od 100 milijuna CZK kroz 73 UGO salaterije i bara. UGO će u 2017. godini nastaviti razvijati koncept salaterija te će ih ustrojiti u formi franšize. Također će investirat u otvaranje novih UGO barova te proširiti točke distribucije UGO sokova proizvedenih pod visokim tlakom. Na taj bi način svježi sokovi došli do što većeg broja kupaca u 2017. godini