Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Na internetu kupuje svaki peti Hrvat

Internet u Hrvatskoj koristi 63% stanovništva, a 17% ih već kupuje na internetu barem nekoliko puta godišnje. u Sloveniji internet koristi približno jednak postotak stanovnika, no čak 34% stanovništva koristi internet za shopping

Internet u Hrvatskoj koristi 63% stanovništva, a 17% ih već kupuje na internetu barem nekoliko puta godišnje. u Sloveniji internet koristi približno jednak postotak stanovnika, no čak 34% stanovništva koristi internet za shopping

Internet u Hrvatskoj koristi 63% stanovništva, a 17% ih već kupuje na internetu barem nekoliko puta godišnje”, objavila je Kristina Čerp iz Valicona na OMGcommerce, regionalnoj konferenciji o internetskoj trgovini.

Za usporedbu, u Sloveniji internet koristi približno jednak postotak stanovnika, no čak 34% stanovništva koristi internet za shopping. S razvojem internetske trgovine očekuje se i porast kupaca, tako da se predviđa da će uskoro 27% Hrvata kupovati na internetu, u usporedbi s čak 49% Slovenaca.

U Hrvatskoj 97% kupaca istražuje proizvod prije nego što se odluči na kupnju, a skoro dvije trećine to rade na internetu. Svaki drugi kupac koristit će internet za usporedbu proizvoda koji sa sličnim proizvodom konkurentske tvrtke, a tek trećina Hrvata koristi informacije sa službenih stranica proizvoda u svom istraživanju.

I dok se domaće tvtke i kupci tek upuštaju u korištenje računala za kupovinu, Luka Abrus iz Pet Minuta ističe da je prodaja pametnih mobilnih telefona nadmašila prodaju osobnih računala. Očekuje se da već 2015. godine u svijetu bude prodano više tableta od mobitela ili računala i zato je već potrebno raditi i na razvoju mobilnih aplikacija za trgovinu.

Kolektiva, jedna od najpopularnijih stranica za internetsku kupovinu, na OMGcommerce napokon je otkrila tajnu čuvanu tri godine. Autor tekstova koji zabavljaju kupce i odgovorni su za Kolektivin uspjeh je Neven Vukušić. On je istaknuo važnost sadržaja u privlačenju kupaca: “Sadržaj je univerzalni eliksir za privlačenje pažnje. Stranica je mjesto gdje korisnici kupuju, ali sadržaj je ono što im pomaže pri kupnji i vraća ih na stranicu dok nisu spremni na kupnju.”


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.