Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Od novinarke do PR-a – direktorica koju u poslu vode emocije

Kristina Laco prošla je dugi put usavršavanja – od riječkog Novog lista, preko Milana do Zagreba. Da se naporan rad i pomno planiranje karijere na kraju uvijek isplati pokazao je i ovaj primjer. Hrvatska udruga za odnose s javnošću dodijelila joj je prošli tjedan nagradu za razvoj struke.

Kristina Laco prošla je dugi put usavršavanja - od riječkog Novog lista, preko Milana do Zagreba. Da se naporan rad i pomno planiranje karijere na kraju uvijek isplati pokazao je i ovaj primjer. Hrvatska udruga za odnose s javnošću dodijelila joj je prošli tjedan nagradu za razvoj struke.

– PR-om sam se počela baviti prije nešto više od desetljeća, kada sam nakon završenog magisterija iz Međunarodne ekonomije i menadžmenta na milanskom Bocconiju vagala da li ostati raditi u Italiji ili Engleskoj, gdje su mi se bile otvorile neke zanimljive prilike, ili se nakon nešto godina lutanja po svijetu ipak vratiti kući… A kod kuće mi je posao nudila američka kompanija Texaco, igrom slučaja upravo u komunikacijama, i tako dvanaest godina kasnije još uvijek igram na istom terenu,- istaknula je direktorica PR agencije Premisa Kristina Laco.

Novinarski početak

Većina poslova koje je radila prije odlaska u Italiju na magisterij bila je u novinarstvu. Prvi „pravi” posao bio je početak pečenja zanata u Novom listu.

– Redakcije su tada bile bučna i hijerarhična mjesta, oni koji su se već zvali novinarima bili su neprestano za svojim pisaćim mašinama, često s bakelitnom telefonskom slušalicom na uhu i cigaretom u ustima, i nije im bilo ni na kraj pameti gubiti vrijeme na nas koji smo tek željeli postati novinari…

Kaže da se tu naučila izboriti za posao, učiti od iskusnijih od sebe u hodu i usputno, bez previše riječi. Važna životna lekcija tih godina bila je – ne moram se bojati za svoj posao i budućnost dokle god ostvarujem rezultate. Sve se to kasnije u životu pokazalo jako korisnim.

U Premisi radi od 2001. godine kada je u agencijski svijet ušla na poziv Aljoše Roksandića, osnivača i tada suvlasnika Premise, danas predsjednika Uprave i suvlasnika Digitel komunikacija.

– Put prema uspjehu i najuzbudljiviji dio agencijskog posla po meni se preklapaju u točci uspješnosti savladavanja neprestano novih situacija s kojima se agencija radeći za šarolike klijente svakodnevno suočava. Velika agencija kao Premisa radi s klijentima iz vrlo različitih industrija – telekomunikacije, financije, prehrambena industrija, turizam – samo su neke od njih.

Mlada direktorica

Samo svestrane osobe s izrazito dobrim sposobnostima odrađivanja više stvari istovremeno imaju predispozicije za uspjeh u agencijskom poslu i zato puno sjajnih ljudi bježi iz agencija glavom bez obzira, jer taj kaos jednostavno nije za njih.

– Ja sam se u njemu od početka dobro snalazila i kad je Aljoša 2005. preuzeo odgovornost za cijele Digitel komunikacije nekako se podrazumijevalo da ću nastaviti voditi Premisu. Nakon osam agencijskih godina mogu vam reći da mi se još uvijek nisu desila niti dva dana koja bi bila ista, u kojima bi zadaci preda mnom bili identični kao jučer ili prekjučer, prema tome dosade kod nas zaista nema,- kaže Laco.

Kao najvažnije osobine PR stručnjaka navodi znanje, osobni integritet, visoku razinu etičnosti i profesionalnosti u obavljanju posla. Naravno, bitni su i međuljudski odnosi kolega koji bi se trebali zasnivati na iskrenosti, povjerenju i međusobnom poštovanju.

– Svojim najvažnijim uspjehom smatram to što sam naučila živjeti s pogreškama koje radim tako što ne gubim na njima više neprospavane noći nego učim iz njih.

Danas puno više nego na početku radnog vijeka u poslu Laco gleda i traži žive ljude iza projekata, ugovora, brojeva, odijela i titula na vizitkama, ljude koje nešto veseli, nečemu se nadaju, od kojih se može nešto naučiti, kojima možda može nekako pomoći, ljude koji joj mogu obogatiti dane i život.

– Usput naravno svi skupa i radimo, ali osobno se stvarno trudim da mi ljudi s kojima radim, za koje radim i kojima sam poslodavac budu u našem poslovnom odnosu na prvom mjestu, – zaključuje Laco.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.