Medijska agencija Universal McCann, pokrenula je prvo globalno Wave istraživanje još 2006. godine, prvu studiju o društvenim medijima s ciljem praćenja rasta korisnika kao i utjecaj društvenih medija. Wave 8 istraživanje provedeno je 2014. godine na uzorku od 50.021 aktivnih internet korisnika starosne dobi od 16-54 god. u ukupno 65 zemalja. Upravo zahvaljujući agenciji UM Zagreb, Hrvatska je po treći put za redom uključena na listu zemalja koje su sudjelovale u ovom respektabilnom istraživanju.
Koliko je hrvatski internet korisnik sličan globalnom i koje su njegove specifičnosti otkrio je UM Zagreb prezentirajući rezultate istraživanja Wave 8 ‘Komunikacija sadržajem’ pred zavidnim auditorijem respektabilnih agencijskih klijenata, vodećih digitalnih medija te drugih brojnih agencijskih partnera u hotelu DoubleTree by Hilton. Prisutne je kroz ovaj iznimno zanimljiv i aktualan materijal provela Liz Haas, UM EMEA & G14 Research Director. Liz je sve okupljene, stavljajući fokus na komunikaciju koja se odvija putem sadržaja na relaciji brend-potrošač, upoznala s pet fundamentalnih potreba koje korisnici pokušavaju zadovoljiti online te naglasila kako se iste razlikuju po kategorijama proizvoda i tržištima.
Igor Poznić, UM Zagreb Online Media Manager istaknuo je kako najdragocjenijim spoznajama proisteklim iz istraživanja, smatra upravo lokalne “insight-e”. “Do relevantnih informacija o fenomenu društvenih medija, trendovima i korisnicima globalno nije teško doći, ali ono po čemu je Wave zanimljiv je upravo to što nam daje uvid u specifičnosti ovog fenomena i na lokalnoj razini. Uzbudljivo je biti u prilici analizirati hrvatske podatke te ih komparirati s globalnim. Na primjer, komparirati motive za dijeljenje različitih sadržaja hrvatskih s motivima globalnih korisnika i slično”, kaže Igor.
Između ostalog, razgovaralo se koliko nam je bitna online reputacija, te koristimo li online za samopromidžbu i ostvarenje svojih ambicija, percipiramo li foto i video stranice kao izvor zabave ili mjesta edukacije, koja je uloga pametnih telefona u komunikaciji sadržajem, može li se i na koji način izmjeriti ROI (Return on Investment), kakav sadržaj pomaže ostvarenju nekog komunikacijskog cilja u različitim kategorijama i brojne druge zanimljive informacije.