Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Predstavljeni rezultati istraživanja Wave 8 ‘Komunikacija sadržajem’

Wave8
Wave8

Medijska agencija Universal McCann, pokrenula je prvo globalno Wave istraživanje još 2006. godine, prvu studiju o društvenim medijima s ciljem praćenja rasta korisnika kao i utjecaj društvenih medija. Wave 8 istraživanje provedeno je 2014. godine na uzorku od 50.021 aktivnih internet korisnika starosne dobi od 16-54 god. u ukupno 65 zemalja. Upravo zahvaljujući agenciji UM Zagreb, Hrvatska je po treći put za redom uključena na listu zemalja koje su sudjelovale u ovom respektabilnom istraživanju.

Koliko je hrvatski internet korisnik sličan globalnom i koje su njegove specifičnosti otkrio je UM Zagreb prezentirajući rezultate istraživanja Wave 8 ‘Komunikacija sadržajem’ pred zavidnim auditorijem respektabilnih agencijskih klijenata, vodećih digitalnih medija te drugih brojnih agencijskih partnera u hotelu DoubleTree by Hilton. Prisutne je kroz ovaj iznimno zanimljiv i aktualan materijal provela Liz Haas, UM EMEA & G14 Research Director. Liz je sve okupljene, stavljajući fokus na komunikaciju koja se odvija putem sadržaja na relaciji brend-potrošač, upoznala s pet fundamentalnih potreba koje korisnici pokušavaju zadovoljiti online te naglasila kako se iste razlikuju po kategorijama proizvoda i tržištima.

Igor Poznić, UM Zagreb Online Media Manager istaknuo je kako najdragocjenijim spoznajama proisteklim iz istraživanja, smatra upravo lokalne “insight-e”. “Do relevantnih informacija o fenomenu društvenih medija, trendovima i korisnicima globalno nije teško doći, ali ono po čemu je Wave zanimljiv je upravo to što nam daje uvid u specifičnosti ovog fenomena i na lokalnoj razini. Uzbudljivo je biti u prilici analizirati hrvatske podatke te ih komparirati s globalnim. Na primjer, komparirati motive za dijeljenje različitih sadržaja hrvatskih s motivima globalnih korisnika i slično”, kaže Igor.

Između ostalog, razgovaralo se koliko nam je bitna online reputacija, te koristimo li online za samopromidžbu i ostvarenje svojih ambicija, percipiramo li foto i video stranice kao izvor zabave ili mjesta edukacije, koja je uloga pametnih telefona u komunikaciji sadržajem, može li se i na koji način izmjeriti ROI (Return on Investment), kakav sadržaj pomaže ostvarenju nekog komunikacijskog cilja u različitim kategorijama i brojne druge zanimljive informacije.


Pročitajte još:

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ekonomija

U posljednje četiri godine Hrvatska je sagradila 83,72 kilometra novih cesta, što je ključno za unapređenje logističke infrastrukture.

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.