Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Putnici odlučili: Croatia Airlines četvrta u istočnoj Europi po kvaliteti usluge

Riječ je o nagradi koja se dodjeljuje temeljem neovisnog strukovnoga istraživanja civilnog zrakoplovstva u svijetu koje se provodi u više od sto država i obuhvaća više od 18 milijuna putnika odnosno telefonske glasove anonimnih putnika koji su ocjenjivali uslugu check-ina, udobnost u zrakoplovima, čistoću putničkih kabina, kvalitetu hrane i pića na letu te ljubaznost osoblja.

Riječ je o nagradi koja se dodjeljuje temeljem neovisnog strukovnoga istraživanja civilnog zrakoplovstva u svijetu koje se provodi u više od sto država i obuhvaća više od 18 milijuna putnika odnosno telefonske glasove anonimnih putnika koji su ocjenjivali uslugu check-ina, udobnost u zrakoplovima, čistoću putničkih kabina, kvalitetu hrane i pića na letu te ljubaznost osoblja.

Hrvatskog nacionalnog zračnog prijevoznika Croatiu Airlines britanska konzultantska tvrtka za istraživanje kvalitete usluge avioprijevoznika Skytrax proglasila je četvrtom najboljom zračnom kompanijom u istočnoj Europi dodijelivši joj nagradu World Airline Awards 2012., izvijestili su danas iz Croatia Airlinesa.

Riječ je o nagradi koja se dodjeljuje temeljem neovisnog strukovnoga istraživanja civilnog zrakoplovstva u svijetu koje se provodi u više od sto država i obuhvaća više od 18 milijuna putnika odnosno telefonske glasove anonimnih putnika koji su ocjenjivali uslugu check-ina, udobnost u zrakoplovima, čistoću putničkih kabina, kvalitetu hrane i pića na letu te ljubaznost osoblja.

U povodu te nagrade iz Croatia Airlinesa ističu da je to nova potvrda visoke kvalitete usluge koju pružaju putnicima, dodajući da su u više od 21 godine postojanja sigurno prevezli više od 25,3 milijuna putnika.

Podsjećaju i da su ove godine dodatno unaprijedili kvalitetu usluge u zrakoplovima uvođenjem nove usluge “Okusi Hrvatske” (Flavours of Croatia) putem koje putnicima predstavljaju gastronomiju pojedinih hrvatskih krajeva.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.