Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Putnici odlučili: Croatia Airlines četvrta u istočnoj Europi po kvaliteti usluge

Riječ je o nagradi koja se dodjeljuje temeljem neovisnog strukovnoga istraživanja civilnog zrakoplovstva u svijetu koje se provodi u više od sto država i obuhvaća više od 18 milijuna putnika odnosno telefonske glasove anonimnih putnika koji su ocjenjivali uslugu check-ina, udobnost u zrakoplovima, čistoću putničkih kabina, kvalitetu hrane i pića na letu te ljubaznost osoblja.

Riječ je o nagradi koja se dodjeljuje temeljem neovisnog strukovnoga istraživanja civilnog zrakoplovstva u svijetu koje se provodi u više od sto država i obuhvaća više od 18 milijuna putnika odnosno telefonske glasove anonimnih putnika koji su ocjenjivali uslugu check-ina, udobnost u zrakoplovima, čistoću putničkih kabina, kvalitetu hrane i pića na letu te ljubaznost osoblja.

Hrvatskog nacionalnog zračnog prijevoznika Croatiu Airlines britanska konzultantska tvrtka za istraživanje kvalitete usluge avioprijevoznika Skytrax proglasila je četvrtom najboljom zračnom kompanijom u istočnoj Europi dodijelivši joj nagradu World Airline Awards 2012., izvijestili su danas iz Croatia Airlinesa.

Riječ je o nagradi koja se dodjeljuje temeljem neovisnog strukovnoga istraživanja civilnog zrakoplovstva u svijetu koje se provodi u više od sto država i obuhvaća više od 18 milijuna putnika odnosno telefonske glasove anonimnih putnika koji su ocjenjivali uslugu check-ina, udobnost u zrakoplovima, čistoću putničkih kabina, kvalitetu hrane i pića na letu te ljubaznost osoblja.

U povodu te nagrade iz Croatia Airlinesa ističu da je to nova potvrda visoke kvalitete usluge koju pružaju putnicima, dodajući da su u više od 21 godine postojanja sigurno prevezli više od 25,3 milijuna putnika.

Podsjećaju i da su ove godine dodatno unaprijedili kvalitetu usluge u zrakoplovima uvođenjem nove usluge “Okusi Hrvatske” (Flavours of Croatia) putem koje putnicima predstavljaju gastronomiju pojedinih hrvatskih krajeva.


Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Novosti

Pitate se kako ostvariti bilo koji cilj. Što učiniti drukčije?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.