Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Redefinicija modnih trendova? Prepustite to generaciji Z!

Generacija Z redefinira i pojam udobnosti, i to tako da snažno odbacuje modne simbole neudobnosti te očekivanja modne industrije i društva o tome kako bi svaka žena trebala izgledati.

Modni trendovi prisutni na GLAMI.hr zrcale ukus i modni izričaj svojih korisnika. Iako nije naročito velika novost da se modni trendovi mijenjaju, novost je da generacija Z polako osvaja tržište rada s čime raste i njihova kupovna moć. Ova promjena već se itekako osjeti u modnom svijetu posebno zahvaljujući trendovima na društvenim mrežama što za posljedicu ima utjecaja na modnu industriju i njihovu ponudu, a time i na ponudu modnih e-trgovina, objašnjavaju u GLAMI-ju.

Mali modni rezime zadnjih trendova on-line kupovine

Utjecaj generacije Z već se osjetio u navikama potrošača koji odjeću vole kupovati on-line. Još u 2022. bio je veoma popularan smartorial stil oblačenja koji predstavlja zaokret u svakodnevnom odijevanju. Radi se o kombiniranju univerzalnih odjevnih predmeta tako da dobro pašu u različitim, često i oprečnim prigodama, pa se istoj modnoj kombinaciji nađu opuštena i svečana ili formalna odjeća. Iako je ovom stilu malo sklonija generacija Z, podaci GLAMI-ja iz 2022. pokazuju kako su ga već objeručke prihvatili milenijalci, trenutno glavna ciljana skupina modnih e-trgovina.

Kako generacija Z utječe na modnu on-line kupovinu?

Mnoge e-trgovine u 2023. još nisu počele uvoditi značajne promjene u svom asortimanu budući da generacija Z još uvijek nema izrazito veliku potrošačku moć, no vidljivo je da se polako, ali sigurno mijenja odnos snaga u modnom svijetu pa se modni brendovi sve više prilagođavaju novim trendovima.

Ono što se pokazalo na društvenim mrežama jest da je generacija Z ta koja diktira modne trendove i ne čeka da im netko drugi kaže što je in. Budući da će vrlo skoro upravo generacija Z imati najveću kupovnu moć,  postat će glavna ciljna skupina modnih brandova i e-trgovina što navodi na zaključak da će modna industrija, a time i modne e-trgovine, u skoroj budućnosti mijenjati svoju ponudu koju će morati prilagoditi modnom stilu i potrošačkim navikama generacije Z.

Redefiniranje trendova i stila – staro postaje novo na sasvim jedinstven način

Ako ste do sada bili zahvalni što smo se konačno riješili uskih traperice niskog struka, trenirki od velura i drugih modnih krikova 2000-ih – pripremite se na Y2K trend! Y2K skraćenica je za year two thousand (odnosno, 2000. godinu) i odnosi se na trend u kojem vlada poprilična fascinacija među mlađom populacijom vezana za stil odijevanja iz ranih 2000-ih godina.

Još jedna novost je i redefiniranje pojma stil. Naime, prema modnoj filozofiji generacije Z, stil zapravo uopće nije presudan u modnom izričaju pojedinca. Presudna je osobnost pojedinca, odnosno mogućnost da srž svoje osobnosti izrazi kroz modu. Tako je nastao popularni termin core (primjerice regencycorecabincore, barbiecore i drugi) koji u modnom smislu odražava ništa drugo doli trendove koji nastaju na društvenim mrežama s kojima pojedinac rezonira i koji imaju snažan vizualni identitet.

Generacija Z redefinira i pojam udobnosti, i to tako da snažno odbacuje modne simbole neudobnosti te očekivanja modne industrije i društva o tome kako bi svaka žena trebala izgledati. Jedan od tih simbola, ako ne i najveći, svakako su omražene skinny traperice koje su zamijenile udobne, široke traperice, bilo da se radi o popularnim mom ili boot cut trapericama, ravnom kroju i drugima.

Ulična moda i second-hand trgovine idu ruku pod ruku s vrijednostima generacije Z

Ulična moda oduvijek je bila simbol identiteta jedne generacije, a generacija Z pobrinula se da se na ulicama zastupaju vrijednosti i ideje inkluzivnosti, različitosti i jednakosti. Svoje stavove izražavaju kroz majice s grafičkim uzorcima, široke (baggy) traperice, predimenzionirane bijele tenisice i, naravno, nezaobilazne vidljive i upečatljive čarape. Modni asesoari uključuju slojeve nakita, bucket šešir i sunčane naočale.

Second-hand trgovine postale su gotovo nezaobilazna stanica u modnom izričaju mladihNaime, dok s jedne strane žele kupovati od brendova koji zastupaju vrijednosti održivosti, jednakosti, različitosti i inkluzivnosti, istovremeno se žele oblačiti po modnim trendovima koji se na društvenim mrežama jako brzo izmjenjuju. Zbog toga mnogi od njih ipak kupuju od brendova koji proizvode brzu modu i brzu izmjenu trendova čime ne podržavaju rečene vrijednosti. Second-hand trgovine dobar su spoj koji mladima omogućuje da na financijski pristupačan i održiv način spoje svoje vrijednosti i stil, pardon, core!


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.