Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Porezi

Reforma poreznih olakšica i socijalnih davanja

Novi porezni zakon od 2015.

Prema preporukama Europske komisije, Hrvatska do kraja 2014. treba napraviti pregled poreznih olakšica i socijalnih naknada te nakon toga prezentirati akcijski plan za poboljšanje reaktivacije neaktivnih i nezaposlenih osoba. Koji će to iznosi biti, utvrdit će se u sljedećih nekoliko mjeseci: do lipnja 2015. trebao bi biti gotov Akcijski plan za cjelovitu reformu sadašnjih socijalnih naknada i poreznih olakšica, a reforma poreznih olakšica i socijalnih davanja bi trebala završiti do 2017. godine, prenosi net.hr.

Naime, socijalne naknade pojedinim kategorijama građana u Hrvatskoj veće su od onoga što iste te osobe, sa svojim kvalifikacijama, mogu zaraditi na tržištu rada te bi se, u sklopu reforme socijalne skrbi, maksimalna visina naknada trebala limitirati: bez obzira što propisuju pojedini zakoni, na ime socijalne pomoći, dječjih doplataka, pomoći iz lokalne uprave i drugih izvora osoba ne bi mjesečno smjela dobiti više od određenog iznosa.

U Hrvatskoj trenutno postoji oko 80 naknada sa socijalnim predznakom, za koje se na državnoj i lokalnoj razini izdvaja oko 10 milijardi kuna godišnje. Prvi korak reforme koju provodi Ministarstvo socijalne politike Milanke Opačić, a koji treba biti gotov do kraja 2014. godine, jest izrada preciznog kataloga naknada.

”U njemu će biti popisane sve naknade i točni iznosi koji se za njih izdvajaju. Jasno bi se naznačilo koliko se izdvaja za djecu, starije, trudnice, invalide, nezaposlene, branitelje i druge, uz analizu daju li ta izdvajanja željeni učinak: rađa li se više djece, nalaze li nezaposleni posao i drugo”, kažu u Ministarstvu.

Predmet analize bile bi i porezne olakšice na djecu i druge uzdržavane članove obitelji. Naime, pokazalo se da te olakšice rastu razmjerno visini plaća: osobe na minimalcu nemaju gotovo nikakve koristi od njih, a značajno rastu nakon što plaće prijeđu 10.000 kuna.


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.