Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Šest trikova za uspješan telefonski razgovor

Unatoč činjenici da je telefon u uporabi već 136 godina, način na koji ga neki ljudi koriste pomislili bismo da je izumljen jučer. Ovo dolazi do izražaja posebno kod čestih poslovnih putovanja, kod ljudi koji se bave prodajom.

Unatoč činjenici da je telefon u uporabi već 136 godina, način na koji ga neki ljudi koriste pomislili bismo da je izumljen jučer. Ovo dolazi do izražaja posebno kod čestih poslovnih putovanja, kod ljudi koji se bave prodajom.

Kada se ne možete rukovati i/ili pogledati nekoga u oči, svojim glasom morate iskomunicirati svom sugovorniku “ja sam sposoban i pouzdan”.

Nažalost, mnogi ljudi nisu svjesni da preko telefona zvuče smiješno, poput robota jer prebrzo govore, mumljaju ili brbljaju te izgovaraju riječi koje imaju smisla samo u kombinaciji s gestikulacijom, piše Inc. Vrlo malo ljudi zna iskoristiti svoj glas uz izbor “pravih” riječi kako bi ostvarilo dobar kontakt s osobom s kojom telefonski razgovara.  Da bi se to popravilo treba se pridržavati šest pravila.

1. Neutralizirati verbalne slabosti

Uz dopuštenje sugovornika snimite razgovor i proučite koristite li u govoru poštapalice. Ljudi vrlo često tijekom razgovora koriste dodatke poput “uh, ono, znaš, jesam li jasan”… Također, nikada ne koristite regionalni naglasak  koji je karakterističan za određeno područje, a kako bi se svidjeli sugovorniku;

2.  Uvijek imajte plan razgovora

Ne vodite razgovor, posebno telefonski, ukoliko ne znate što želite postići.  Prvo, nećete dobiti punu pažnju sugovornika, a drugo, ne možete izraditi poruku, kao u e-mailu, urediti je pa poslati;

3.  Slušajte sugovornika

Tijekom razgovora većina ljudi je slabo skoncentrirana na govor sugovornika, više pažnje posvećuju svom govoru. To je poprilično loše jer je u telefonskom razgovoru teže prepoznati bit problema;

4. Uzmite pauzu prije odgovora

Prije nego što odgovorite sugovorniku uzmite kratku pauzu od sekundu, dvije. Sugovornik će shvatiti da ste ga slušali. U suprotnom, ukoliko odmah odgovorite ili, još gore, prekinete sugovornika u govoru pokazat ćete da vam nije stalo do drugog mišljenja ili da je vaše mišljenje važnije;

5. Slušajte što govorite

Tijekom razgovora većina ljudi ne obraća pozornost što govori već razmišlja što će sugovornik reći. To uglavnom dovodi do komunikacijske katastrofe. Slušajte što govorite!;

6. Prilagodite svoj tonalitet sugovorniku

Tijekom razgovora prilagodite intonaciju glasa sugovorniku, no pripazite da time ne uvrijedite sugovornika koji bi eventualno, s obzirom na svoju regionalnu propadnost, mogao pomislite da mu se izrugujete.

Napisao

Pročitajte još:

Komunikacija

Svatko tko se bavi prodajom ili uslugama zna da komunikacija u njoj igra važnu ulogu u upravljanju prodajom. 

Marketing i prodaja

Sudionici su imali priliku slušati predavanja od čak dvadeset i devet vrhunska predavača-prodajnih konzultanata i panelista, a bogat program od čak dvadeset i četiri...

Poduzeća

Prodajnom timu osiguravajućeg društva GRAWE Hrvatska d.d. na poziciji direktora prodaje za trenutno najuspješniji sektor pridružio se Miran Mišić.

Komunikacija

Ne možete razgovarati, a da nikad ne napravite nikakvu pogrešku. To je moguće jedino ako stalno šutite!

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.