Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Slovenske željeznice izgubile 40 milijuna eura zbog valutnog rizika

SŽ su se s dvije banke dogovorile da im se 80 milijuna eura duga zbog nižih kamata obračunava u švicarskim francima. Banke su po ugovoru na sebe preuzele pokrivanje valutnog rizika franka u odnosu na euro samo ako se tečajna razlika promijeni do sedam posto, sada se sve iskazalo kao “financijska avantura” jer je u vrijeme financijske krize švicarski franak u odnosu na euro porastao više od predviđanja

SŽ su se s dvije banke dogovorile da im se 80 milijuna eura duga zbog nižih kamata obračunava u švicarskim francima. Banke su po ugovoru na sebe preuzele pokrivanje valutnog rizika franka u odnosu na euro samo ako se tečajna razlika promijeni do sedam posto, sada se sve iskazalo kao "financijska avantura" jer je u vrijeme financijske krize švicarski franak u odnosu na euro porastao više od predviđanja

Slovenske željeznice (SŽ) zabilježile su u pet godina 40 milijuna eura gubitka zbog valutnog rizika, vezavši dogovorom s dvije banke svoj kredit u eurima na tečaj švicarskog franka, piše u ponedjeljak u svom poslovnom prilogu ljubljanski dnevni list “Dnevnik”.

Na nagovor financijskog konzultanta kojemu su za njegove usluge platile 140.000 eura, SŽ su se s dvije banke dogovorile da im se 80 milijuna eura duga zbog nižih kamata obračunava u švicarskim francima, a zaključeni ugovor o izvedenim financijskim instrumentima trebao ih je zaštititi od valutnih rizika. Budući da su banke po ugovoru na sebe preuzele pokrivanje valutnog rizika franka u odnosu na euro samo ako se tečajna razlika promijeni do sedam posto, sada se sve iskazalo kao “financijska avantura” jer je u vrijeme financijske krize švicarski franak u odnosu na euro porastao više od predviđanja, navodi list.

S bankama dogovorenim mehanizmom tzv. izvedenih financijskih instrumenata, Slovenske željeznice su tako na valutnom riziku u pet godina izgubile 40 milijuna eura, u što je uračunat i trošak prekida financijskog ugovora s Novom Ljubljanskom bankom (NLB) i Unicreditom Slovenija u iznosu od 16 milijuna eura, navodi “Dnevnik”, dodajući da su podatke o gubitku potvrdili i na Slovenskim željeznicama te da su slične aranžmane s bankama sklapala i neka druga slovenska poduzeća.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.