Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

TDR prvi u svijetu predstavio interaktivno pakiranje cigareta

Vodeći regionalni proizvođač cigareta TDR je danas u Kanfanaru predstavio najnoviji proizvod – prvi duhanski brend, koji uvodi QR tehnologiju. Radi se o novom proizvodu, koji prvi na svijetu ima interaktivno pakiranje, što predstavlja jedinstveni spoj dizajna i tehnologije.

Vodeći regionalni proizvođač cigareta TDR je danas u Kanfanaru predstavio najnoviji proizvod – prvi duhanski brend, koji uvodi QR tehnologiju. Radi se o novom proizvodu, koji prvi na svijetu ima interaktivno pakiranje, što predstavlja jedinstveni spoj dizajna i tehnologije.

Riječ je o tehnologiji razvijenoj u Japanu prije petnaestak godina, a novi dizajn pakiranja cigareta koji na sebi ima QR kod s kojim se uz pomoć smart mobilnih telefona pristupa portalu s nizom servisnih informacija i društvenih mreža poput Twittera i Facebooka.

– Duhanska industrija je vrlo stigmatizirana u cijelom svijetu, no ona značajno doprinosi gospodarstvu i državnim proračunima svih zemalja. Na svjetskom nivou duhanska industrija zapošljava preko 45 milijuna ljudi, a u državnim proračune pridonosi između tri i sedam posto prihoda, – rekao je na današnjoj prezentaciji poslovanja TDR u tvornici u Kanfanaru predsjednik uprave Davor Tomašković.

Protekla 2009. godina bila je teška za duhansku industriju u jugoistočnoj Europi,rekao je Tomašković, te naveo, da su uvjeti poslovanja bili uvjetovani promjenama trošarina, sve restriktivnijim zakonima o ograničenju upotrebe duhanskih proizvoda i rastućom gospodarskom krizom.

Značajno povećana nelegalna trgovina

– Značajno je povećana i nelegalna trgovina cigaretama, jer rastu crnog tržišta pogoduje velika razlika u cijenama cigareta u pojedinim zemljama, pa tako kutijica cigareta u Hrvatskoj stane 2,5 eura, a primjerice u Srbiji pola eura, – rekao je Tomašković. Dodao je, da u TDR-u pozdravljaju ulazak na hrvatsko tržište Japan Tobacco Internationala, jednog od najjačih duhanskih korporacija na svijetu.

Iako TDR nema namjeru širiti svoje proizvodne pogone u jugoistočnoj Europi, značajna ulaganja su ipak u igri i to na novim tržištima. Do kraja 2011. godine trebala bi proraditi 30 milijuna eura vrijedna tvornica TDR u Iranu,koja će označiti ulazak hrvatske duhanske industrije na veliko i značajno tržište Srednjega Istoka.

Inovativnosti, širenje poslovanja u regiji i nova tržišta, temelj su daljeg održivog rasta TDR-a zaključio je Tomašković.

[infopunkt 1976 7]

[infopunkt 1976 1]

[infopunkt 1976 5]

[infopunkt 1976 6]


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.