Jedan od najvećih problema kod već uhodanog posla je kako privući (još) više kupaca i/ili kako ih navesti da (još) više troše, odnosno kupuju vaše proizvode i usluge. Ono što prvo padne na pamet trgovcu je dati neki popust ili organizirati neku akciju, recimo kupi dva proizvoda po cijeni jednog… Takav pristup je pogrešan, eventualno daje rezultate na „kratke staze“, dugoročno takav poslovni potez je osuđen na propast.
Popusti su tek izgovori kupcima da ne kupuju proizvode po redovnoj cijeni. Njima je vaš proizvod potreban i oni će pronaći način kako ga kupiti. Umjesto da dajete popust, kupcu ponudite uslugu/proizvod koja će riješiti njegov problem, zadovoljiti potrebu i još ponudite neku dodanu vrijednost.
Na primjer, prodajete li odjeću saznajte od kupca koji stil preferira, boju, kroj… Ponudite mu da ga informirate kada dobijete novu kolekciju. Čak ponudite i uslugu da vaš stilist odabare odjeću za vašeg kupca koju ćete dostaviti o vlastitom trošku. Ukoliko kupac ne bude zadovoljan robu može vratiti o vašem trošku. To je nešto tko će gotovo svaki kupac sa simpatijom prihvatiti.
Evo jedan primjer kako New York rješava ponudu restorana. Naime, tamo postoji Udruženje ljubitelja hrane i onaj tko ide u restorane može uz mjesečnu članarinu u 70-tak restorana konzumirati hranu 30 posto jeftinije. Mjesečna članarina iznosi svega 60-tak kuna…
Dakle, umjesto da vodite računa o davanju popusta kako biste povećali prodaju, snage usmjeriti na pružanje proizvoda i usluga koji će kupcu riješiti problem i pri tome ponudite neku dodatnu uslugu. Time ćete povećati prodaju na duže staze za razliku od popusta koji djeluju trenutno, no koriste kao promidžba. A to je nešto drugo.