Grupa Volkswagen objavila je da je prodala 457.000 vozila kupcima s područja Kine i Hong Konga u razdoblju od siječnja do ožujka, što predstavlja 60,9 postotni rast u usporedbi s istim razdobljem lani.
Prodaja automobila svih Volkswagenovih brendova, što obuhvaća Audi i Škodu, premašila je očekivanja i porasla za više od 50 posto, izvijestila je kompanija u priopćenju.
Snažan gospodarski oporavak i državni poticaji
– Kinesko tržište automobila nastavlja bilježiti nagli rast, uz podršku snažnog gospodarskog oporavka i državnih poticaja za kupnju vozila, – rekao je čelnik grupe Volkswagen Kina u priopćenju.
Tvrtka je u 2009. godini na području Kine i Hong Konga prodala više od 1,4 milijuna vozila, što je povećanje od 36,7 posto u odnosu na 2008.
Ford Motor bilježi najbolje rezultate ikada u Kini
U odvojenim izvješćima kompanija Ford Motor objavila je najbolje tromjesečne rezultate u povijesti poslovanja u Kini. Prodaja mu je poskočila za 84 posto u prvom tromjesečju na godišnjoj razini, na 153.362 vozila.
Prodaja Mercedes-Benz automobila skočila za 112 posto
Mercedes-Benz također je izvijestio o skoku prodaje, i to za 112 posto, na 23.610 vozila u prvom tromjesečju 2010.