Ekonomija
Nakon što je početkom ljeta i sedma generacija startup timova uspješno završila “Startup program” Zagrebačkog inkubatora poduzetništva, došao je na red i novi proces...
Hi, what are you looking for?
Pitanje „zašto cijene divljaju“ natjerale su nas da istražimo koji su razlozi tome i što sve ulazi u tu cijenu koji će mnogi otplaćivati...
JYSK, danski maloprodajni lanac za opremanje doma, predstavio je danas svoje prvo izvješće o održivom razvoju za tržište Hrvatske.
Turistička zajednica Zagrebačke županije iz godine u godinu bilježi sve veći broj gostiju.
U samo šest godina, CARWIZ se proširio u 40 zemalja diljem svijeta, odnosno na čak pet kontinenata i više od 400 poslovnica.
Nakon što je početkom ljeta i sedma generacija startup timova uspješno završila “Startup program” Zagrebačkog inkubatora poduzetništva, došao je na red i novi proces...
Podružnica Zagrebparking bilježi stalni trend povećanja prodaje „komercijalne“ parkirališne karte nakon uvođenja mogućnosti kupnje na prodajnim mjestima Tiska i iNovina, čime se njena prodaja...
Prema podacima portala MojPosao, u prvih 7 mjeseci ove godine objavljeno je gotovo 7.000 oglasa u kojima su poslodavci tražili djelatnike sa srednjom stručnom...
Promatrajući ukupnu vanjskotrgovinsku razmjenu poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda u prva četiri mjeseca 2015. godine, u odnosu na isto razdoblje prošle godine, uvoz je smanjen...
Uspješnu višegodišnju suradnju i podršku malim trgovcima u Hrvatskoj, VELPRO je dodatno potvrdio potpisivanjem Sporazuma o poslovnoj suradnji sa svim udruženjima malih trgovaca Republike...
Početkom ove godine usporen je pad aktivnosti hrvatskoga graditeljstva, što se znatnim dijelom može pripisati izuzetno niskim statističkim pokazateljima, objavljenima za prošlu godinu. No,...
Besplatna aplikacija Pointers Krk pokrenuta je ovo ljeto kao prva od Pointers mobilnih aplikacija namijenjenih otocima,gradovima, odnosno turističkim destinacijama diljem Hrvatske. Pointers Krk svim...
Prema podacima Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) u 2014. godini oglašivači su kroz zakup oglasnog prostora u hrvatskim medijima uložili 1.408.000.000 kuna,...