Marketing i prodaja
Infinum, vodeća hrvatska tvrtka za dizajn i razvoj softvera i Porsche Digital, podružnica legendarnog njemačkog proizvođača sportskih automobila Porschea, u Hrvatskoj pokreću novu kompaniju ...
Hi, what are you looking for?
Od „tihe generacije“ do „generacije Alpha“, svaka grupa ima različite vrijednosti, komunikacijske stilove i ponašanja pri kupnji koje tvrtke, (a i samozaposleni profesionalci) moraju...
Hrvatsko tržište online media oglašavanja prema istraživanju IAB Online Media AdEx kontinuirano raste, u skladu s globalnim trendovima.
Ako razbijemo mitove, prevladamo strahove i prihvatimo najbolje poznate i dostupne prakse, možemo poboljšati svoje prodajne komunikacijske vještine i postići veći uspjeh u svojim...
Što je potrebno kako bismo izgradili povjerenje, stvorili želju, prepoznali žurbu, pronašli novac i otkrili potrebu naših potencijalnih kupaca pročitajte u savjetima stručnjaka za...
Infinum, vodeća hrvatska tvrtka za dizajn i razvoj softvera i Porsche Digital, podružnica legendarnog njemačkog proizvođača sportskih automobila Porschea, u Hrvatskoj pokreću novu kompaniju ...
Omiljeni lanac drogerija BIPA ponovno povećava broj poslovnica diljem Hrvatske, čime nastavlja ekspanziju iz prethodne godine u kojoj je mreža proširena za 17 novih...
Marketing odnosa strateški je pristup koji se primjenjuje u poslovanju radi jačanja razine lojalnosti kod korisnika, odnosno kupaca te stvaranja njihove dugoročne povezanosti s...
U iznimno teškim gospodarskim okolnostima u nas i u svijetu izazvanima pandemijom koronavirusa, Cromaris, šesta tvrtka u svijetu u proizvodnji kvalitetne bijele ribe, ostvaruje...
Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...
Više od 65 vrhunskih svjetskih i domaćih predavača sudjelovat će od 7. do 11. 9. na najvećem regionalnom inovacijskom i transformacijskom digitalnom summitu Digital...
Nagradu Effie i oglašivači i agencije na globalnoj razini prepoznaju kao vodeću nagradu u industriji koja potiče i pridonosi uspjehu brendova.
Kreativnost kao marketinški alat koristi se za postizanje prepoznatljivosti brenda, stvaranje konkurentske prednosti na tržištu i ima značajan utjecaj na generiranje novih tržišnih trendova.