Marketing i prodaja
Kreativnu ideju kampanje, vrlo emotivnu komunikaciju dvoje zaljubljenih ljudi, osmislila je agencija McCann Zagreb, a iako je krenula prije nekoliko dana, kampanja je dosad...
Hi, what are you looking for?
Od „tihe generacije“ do „generacije Alpha“, svaka grupa ima različite vrijednosti, komunikacijske stilove i ponašanja pri kupnji koje tvrtke, (a i samozaposleni profesionalci) moraju...
Hrvatsko tržište online media oglašavanja prema istraživanju IAB Online Media AdEx kontinuirano raste, u skladu s globalnim trendovima.
Ako razbijemo mitove, prevladamo strahove i prihvatimo najbolje poznate i dostupne prakse, možemo poboljšati svoje prodajne komunikacijske vještine i postići veći uspjeh u svojim...
Što je potrebno kako bismo izgradili povjerenje, stvorili želju, prepoznali žurbu, pronašli novac i otkrili potrebu naših potencijalnih kupaca pročitajte u savjetima stručnjaka za...
Kreativnu ideju kampanje, vrlo emotivnu komunikaciju dvoje zaljubljenih ljudi, osmislila je agencija McCann Zagreb, a iako je krenula prije nekoliko dana, kampanja je dosad...
Prosječan stanovnik Hrvatske smatra da oglasi, osim što su zanimljivi i zabavni, daju informacije o proizvodima i kupcima pomažu pri njihovu odabiru.
Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...
Uoči festivala KulaKula koji se održava u Trogiru od 1. do 3. kolovoza, zanimalo nas je kako se kretao šarolik poslovni put ovog kreativca,...
Osim što volimo pričati o kupnji, volimo se i informirati prije nego što kupujemo te je tako u Hrvatskoj jako puno tzv. webrooming kupaca...
Polazeći od metoda i načela suvremenog dizajna te iskustava velikih međunarodnih korporacija, stari logotip Hrvatske pošte je redizajniran i reduciran na osnovne forme.
Nova serija HP OfficeJet Pro odlikuje se poboljšanim inteligentnim rješenjima i inovativnim dizajnom u kombinaciji s HP-ovom učinkovitošću i pouzdanošću.
Kampanja Croatia je Hrvatska osvojila je su srebro u kategoriji digitalnih brend komunikacija, a realizirali su ju Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey u suradnji s Adris...