Marketing i prodaja
Bilo da želite pratiti ponašanje kupaca u dućanu ili korisnika na web stranici ili u aplikaciji, eye tracking je najbolji alat s kojim želite...
Hi, what are you looking for?
Hrvatsko tržište online media oglašavanja prema istraživanju IAB Online Media AdEx kontinuirano raste, u skladu s globalnim trendovima.
Ako razbijemo mitove, prevladamo strahove i prihvatimo najbolje poznate i dostupne prakse, možemo poboljšati svoje prodajne komunikacijske vještine i postići veći uspjeh u svojim...
Što je potrebno kako bismo izgradili povjerenje, stvorili želju, prepoznali žurbu, pronašli novac i otkrili potrebu naših potencijalnih kupaca pročitajte u savjetima stručnjaka za...
Ključ uspješne prodaje oduvijek je bio u građenju odnosa na duge staze.
Bilo da želite pratiti ponašanje kupaca u dućanu ili korisnika na web stranici ili u aplikaciji, eye tracking je najbolji alat s kojim želite...
Koji će trendovi vladati i ovom godinom najviše su odredili sami kupci, koji su bili predmet brojnih istraživanja u posljednjih godinu dana.
Kraći poslovni ciklus, brža komunikacija, online transakcije, manji inventari i niže cijene oglašavanja su samo neke od prednosti.
Osvajanjem prestižnog Grand Prixa mladi lavovi dobivaju iznimnu priliku natjecati se s najboljim kolegama iz cijelog svijeta kao predstavnici Hrvatske na globalnom natjecanju Cannes...
Riječki studio Zambelli Brand Design osvojio je A'Design svjetski poznatu nagradu za product i vizualni dizajn I to za vizualni identitet dva hrvatska branda...
“Kupi”, “Pretplati se”, “Saznaj više”, “Stavi na popis želja”…sve su to izrazi ili fraze koje pozivaju da napravimo sljedeći korak, a njihov zajednički naziv...
GLAMI.hr, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, proveo je istraživanje, Fashion (Re)search, pomoću kojeg možemo saznati kako Hrvati evaluiraju prethodnu godinu...
Uviđamo da je kvalitetan proizvod koji zadovoljava potrebe korisnika, osnova za financijski uspjeh, pa je samim tim potrebno prilagoditi ga potrošačima.