Marketing i prodaja
Pokrenuli ste vlastiti biznis, nudite određeni proizvod ili uslugu, ali posao baš ne ide zamišljenim putem. Morate znati – sve osim nevjerojatnog izuma poput...
Hi, what are you looking for?
Od „tihe generacije“ do „generacije Alpha“, svaka grupa ima različite vrijednosti, komunikacijske stilove i ponašanja pri kupnji koje tvrtke, (a i samozaposleni profesionalci) moraju...
Hrvatsko tržište online media oglašavanja prema istraživanju IAB Online Media AdEx kontinuirano raste, u skladu s globalnim trendovima.
Ako razbijemo mitove, prevladamo strahove i prihvatimo najbolje poznate i dostupne prakse, možemo poboljšati svoje prodajne komunikacijske vještine i postići veći uspjeh u svojim...
Što je potrebno kako bismo izgradili povjerenje, stvorili želju, prepoznali žurbu, pronašli novac i otkrili potrebu naših potencijalnih kupaca pročitajte u savjetima stručnjaka za...
Pokrenuli ste vlastiti biznis, nudite određeni proizvod ili uslugu, ali posao baš ne ide zamišljenim putem. Morate znati – sve osim nevjerojatnog izuma poput...
Priča o Facebooku kao marketinškom alatu globalno je već odavno ispričana. Svaki treći online oglas u SAD-u se prikaže upravo na Facebooku, a prihodi...
Jeste li spremni riskirati vaš virtualni život zbog osvajanja sedmodnevnog putovanja u Rusiju? Upravo se takva ideja ovih dana pokušava promovirati u svjetskim medijima....
Jeli web-video sadržaj postao glavni format za online vijesti? Prema novom istraživanju koje je proveo DS Simon odgovor je pozitivan. Prema anketi, 85 posto...
Seth Godin planetarno je poznati poduzetnik, bloger, marketinški stručnjak i autor brojnih bestselera. Ususret konferenciji Lidercast 2011. koja će se održati u Zagrebu 6....
U vrijeme novih digitalnih promjena, svim budućim ali i aktualnim liderima postavljaju se pitanja kako postati i ostati uspješan lider? Koje su nove paradigme...
U svojoj 80 godina staroj povijesti čokoladice Snickers su postale jedan od prepoznatljivih brendova kanditorske industrije. Zanimljivo je pogledati kako su marketinški stručnjaci, komunicirajući...
Prema istraživanju Američkog udruženja direktnog marketinga (USDMA), e-mail marketing je najmoćniji alat direktnog marketinga jer na svaki potrošeni dolar vraća 43 dolara, kazao je...