Izdvojeno
"Free" ili "besplatno" je prema tvrdnjama marketinških stručnjaka najmoćnija riječ na engleskom jeziku. Za svakodnevnog potrošača - malu pobjedu nad sustavom, stisnutu u izjavi...
Hi, what are you looking for?
Hrvatsko tržište online media oglašavanja prema istraživanju IAB Online Media AdEx kontinuirano raste, u skladu s globalnim trendovima.
Ako razbijemo mitove, prevladamo strahove i prihvatimo najbolje poznate i dostupne prakse, možemo poboljšati svoje prodajne komunikacijske vještine i postići veći uspjeh u svojim...
Što je potrebno kako bismo izgradili povjerenje, stvorili želju, prepoznali žurbu, pronašli novac i otkrili potrebu naših potencijalnih kupaca pročitajte u savjetima stručnjaka za...
Ključ uspješne prodaje oduvijek je bio u građenju odnosa na duge staze.
"Free" ili "besplatno" je prema tvrdnjama marketinških stručnjaka najmoćnija riječ na engleskom jeziku. Za svakodnevnog potrošača - malu pobjedu nad sustavom, stisnutu u izjavi...
Iznosi uloženi u mobilno oglašavanje u ovoj će se godini povećati za 80 posto, pokazuje istraživanje koje su proveli DM2Pro.com i Mojiva, platforma za...
Tvrtka eMarketer, koja istražuje tržište online oglašavanja, izvijestila je kako je u SAD-u ove godine, prvi puta u povijesti, oglašavanje na internetu preteklo ono...
Od radija do YouTubea, tako možemo početi s pričom o oglašavanju. Mnogo je tekstova napisano o oglašavanju, marketingu i o tome kako je to...
Milijuni ljudi širom svijeta svakodnevno na socijalnim mrežama igraju igre. Time postaju nova, brzorastuća marketinška meka. Stručnjaci govore kako su to mjesta gdje potrošač...
Kada je riječ o novim tehnologijama, spomen mobitela zvuči kao stara vijest. Prateći trendove, sve više tvrtki svoj marketing usmjerava na internet, tražeći tamo...
Posjetnice mogu biti efikasan i jeftin način promidžbe. Ako iskazujete kreativnost, stručnost, ili samo želite privući pozornost na svoju "vizitku" u moru drugih razbacanih...
Za mnoge marketinške stručnjake potencijalni kupci na internetu se ne ponašaju onako kako su očekivali. Oni izbjegavaju tipične marketinške materijale na službenim stranicama te...