Koristite Instagram?
Još niste na Instagramu? Hm… Ovako bi nekako izgledala reakcija „sljedeće generacije“ vaših korisnika, usudili bismo se reći vrlo mladih korisnika. …
Još niste na Instagramu? Hm… Ovako bi nekako izgledala reakcija „sljedeće generacije“ vaših korisnika, usudili bismo se reći vrlo mladih korisnika. …
Prilikom planiranja i implementacije PR kampanje puno se vremena i pozornosti posvećuje brojkama. Što očekujemo, kada to očekujemo i koliko će brojke …
Odnosi s javnošću su mjerljiva kategorija, a pitanje mjerenja i praćenja i dalje jedno od najčešćih pitanja koja se postavljaju prije početka kampanje. …
Bez obzira na to čime se bavite, vjerojatno će vam u jednom trenutku poslovanja biti potrebna reakcija na kriznu situaciju. Proizvodnja, odnosi sa …
Većina nas barem nekoliko puta na tjedan prima newslettere, no koliko ih zaista privuče dovoljno pozornosti da zastanemo i posvetimo im nekoliko minuta? …
Neovisno o tome radite li u PR agenciji ili imate tvrtku za čišćenje tepiha važno je u vaš poslovni plan i vašu komunikaciju prema klijentima uvrstiti …
Definicija introverta je da je to sramežljiva i suzdržana osoba. Osoba koja je više fokusirana na vlastite misli i osjećaje nego na externu komunikaciju i …
Društveno odgovorno poslovanje je termin koji se najčešće povezuje s većim tvrtkama i korporacijama koje nastoje prepoznati potrebe zajednice u kojoj …