Marketing i prodaja
Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...
Hi, what are you looking for?
Prosinac je tradicionalno mjesec darivanja, a ove godine više nego ikad porasla je savjest o poklonima koji su originalni, pričaju neku svoju posebnu priču,...
Tijekom dva vrlo produktivna sata Mousell je polaznike podučila brojnim zanimljivim i efikasnim metodama organizacije, a najvažniji zaključci radionice nalaze se u nastavku.
Kampanja „Take a walk with us" promovira prirodne i kulturne ljepote destinacije konceptom „šetnje“ u kojoj posjetitelj upoznaje sva njezina bogatstva kroz video i...
Vizualni identitet Fortenova grupe plasirao se u finale Hiiibrand Awards, međunarodnog natjecanja fokusiranog na brend dizajn. Ove se godine nadmetalo gotovo 2.000 prijavljenih projekata iz preko 40...
Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...
Više od 65 vrhunskih svjetskih i domaćih predavača sudjelovat će od 7. do 11. 9. na najvećem regionalnom inovacijskom i transformacijskom digitalnom summitu Digital...
Nagradu Effie i oglašivači i agencije na globalnoj razini prepoznaju kao vodeću nagradu u industriji koja potiče i pridonosi uspjehu brendova.
Kreativnost kao marketinški alat koristi se za postizanje prepoznatljivosti brenda, stvaranje konkurentske prednosti na tržištu i ima značajan utjecaj na generiranje novih tržišnih trendova.
Odbor za evente posebna je skupina unutar udruge Glas poduzetnika i uključuje najeminentnije hrvatske predstavnike event industrije i organizatore najvažnijih domaćih festivala, koncerata, konferencija...
Vrijeme u kojem se nalazimo zahtijeva nove vještine i znanja, upravo zato pročitajte digitalno izdanje InStore magazina te saznajte novosti iz FMCG sektora.
O tome koji će brendovi nakon ove krize opstati na tržištu, uvelike ovisi o načinu njihove komunikacije u sadašnjem trenutku.
Četiri projekta zagrebačke branding agencije Fabular osvojila su nagrade na prestižnom natjecanju REBRAND 100®.