Marketing i prodaja
Marketinška komunikacija proces je prenošenja informacija, ideja i emocija od pošiljatelja do primatelja putem medija a radi postizanja određenih efekata. U redu, to je...
Hi, what are you looking for?
Hrvatsko tržište online media oglašavanja prema istraživanju IAB Online Media AdEx kontinuirano raste, u skladu s globalnim trendovima.
Ako razbijemo mitove, prevladamo strahove i prihvatimo najbolje poznate i dostupne prakse, možemo poboljšati svoje prodajne komunikacijske vještine i postići veći uspjeh u svojim...
Što je potrebno kako bismo izgradili povjerenje, stvorili želju, prepoznali žurbu, pronašli novac i otkrili potrebu naših potencijalnih kupaca pročitajte u savjetima stručnjaka za...
Ključ uspješne prodaje oduvijek je bio u građenju odnosa na duge staze.
Marketinška komunikacija proces je prenošenja informacija, ideja i emocija od pošiljatelja do primatelja putem medija a radi postizanja određenih efekata. U redu, to je...
"Greenwashing", ulaganje velikih iznosa u marketing i "zeleni izgled" kompanije umjesto u stvarne mjere zaštite okoliša zabrinjavajuća je pojava u svijetu. Još relativno nepoznat...
Danas Facebook ima više od 250 milijuna korisnika, no ta društvena mreža i dalje ruši sve rekorde te je definitivno jedna od najposjećenijih internetskih...
Direktorica poslovne škole Filaks mr. sc. Elvira Mlivić Budeš jednom tjedno odgovarat će na pitanja čitatelja Profitiraj.hr. Pitanja možete slati na [email protected]. Pitanje ovaj...
Prema rezultatima redovitog mjesečnog istraživanja registracija vozila u našoj zemlji agencije Promocija plus, u deset je mjeseci ove godine registrirano 38.506 novih osobnih vozila,...
Nagrade Effie postale su svojevrsni Oscar u svijetu marketinga i simbol marketinške učinkovitosti. Najuspješnije ideje obično postaju hit-proizvodi, a od listopada ove godine nagrade...
Marketinška kampanja korisniku predstavlja ono što kompanija želi biti - ističući pozitivne strane i skrivajući manjkavosti. Kreira potražnju i želju za proizvodom. Marketinške poruke...
Dokazano je da pravilno odabrana glazba, puštana na odgovarajućoj, ne prejakoj i nametljivoj razini može zaista poboljšati raspoloženje i dovesti potencijalnoga kupca u raspoloženje...