Marketing i prodaja
Dokazano je da pravilno odabrana glazba, puštana na odgovarajućoj, ne prejakoj i nametljivoj razini može zaista poboljšati raspoloženje i dovesti potencijalnoga kupca u raspoloženje...
Hi, what are you looking for?
SEO i sponzorirani sadržaj ključni su za povećanje prometa na web stranici i poboljšanje vidljivosti na mreži. Optimiziranje vaše web stranice s relevantnim ključnim...
S razvojem tehnologije i utjecaja društvenih mreža, osobito među mladima, nastala je i nova grana marketinga – influencer marketing.
Agencija Bruketa&Žinić&Grey počela je prije godinu dana razvijati novi proces upravljanja razvojem zaposlenika.
Addiko banka prva je u Hrvatskoj pokrenula kampanju koristeći tehnologiju proširene stvarnosti (Augmented Reality – AR) na digitalnim vanjskim oglasnim površinama, u partnerstvu s...
Dokazano je da pravilno odabrana glazba, puštana na odgovarajućoj, ne prejakoj i nametljivoj razini može zaista poboljšati raspoloženje i dovesti potencijalnoga kupca u raspoloženje...
Iako je „kupnja iz naslonjača" donedavno bilježila rast prodaje i povećanu popularnost, čini se kako ni taj sektor nije ostao imun na posljedice recesije....
Brendovi imaju obožavatelje, a ne kupce. Oni stoje na pijedestalima u potrošačkim umovima ljudi. Brend je čovjek, kava, plaža, bend, automobil, parfem... Brend je...
Vjerujemo da ima pozitivnih iskustava vezanih uz tu djelatnost. Da nije tako, zar bi ta poduzeća poslovala svuda u svijetu, pa i u Lijepoj...
Najviše "kupnje iz naslonjača" obavlja se upravo preko kataloga. Zato je to segment koji je potencijalno iznimno koristan za poboljšanje prodaje vaših proizvoda. Katalog...
Iako u Hrvatskoj još prilično nepoznat koncept, "selfbranding" je u razvijenim zemljama postao vještina koja se trenira i uči te na kraju dovodi do...
Objavljeni su rezultati Brandzove ankete za 2009. godinu koji uključuju tisuće brendova u čak 443 kategorije u 30 zemalja. Dočim je neke ta informacija...
Mobilnim marketingom tvrtke dobivaju trajnu dostupnost klijentima, proširenje ciljane skupine potrošača, pokretanje dijaloga s njima i nadogradnju vlastita portala ili internetske stranice multimedijalnim sadržajima,...