Elvira Mlivić Budeš
Trebaju li marketinški stručnjaci danas biti znalci, umjetnici, maštoviti, kreativni, vješti ili iskusni? Kakvo je njihovo marketinško planiranje i kakva im je strategija? Nema...
Hi, what are you looking for?
U sektoru odnosa s javnošću, koronavirus je doslovno preko noći izbrisao event management.
Zašto oni koji se usude, ostvaruju vrhunske rezultate? Zašto su oni koji vole svoj posao uvijek vidljiviji od drugih?
Svaki dan se predstavljaju novi proizvodi i usluge, svaki dan nešto novo… ali zašto samo neki od njih uspiju postati sinonimi za proizvod ili...
Kao dio kolektiva, svakog se dana zasigurno susrećete s različitim izazovima i napetostima između pojedinih radnika, odnosno kolega, iako su „svi na istoj strani“.
Trebaju li marketinški stručnjaci danas biti znalci, umjetnici, maštoviti, kreativni, vješti ili iskusni? Kakvo je njihovo marketinško planiranje i kakva im je strategija? Nema...
Pogledajte djecu kad se probude. Igraju se, gledaju oko sebe, pronalaze ljepotu i iznenađenja. Svaka stvar ih zainteresira i posvećuju se igri i zabavi....
Život teče… Neki trenuci su izrazito teški i tužni no život opet teče… Netko u ovom trenutku tuguje, netko doživljava najsretnije događaje… Nekoga nešto...
Oni koji očajnički čeznu za priznanjem od drugih ili nekim materijalnim statusom, ne mogu prihvatiti da uspjeh nije natpis, nije iznos na računu i...
S obzirom na ubrzanje koje su tehnologije i društvene mreže donijele na tržište, sve se više tvrtki okreće trendu ujedinjavanja komunikacija. Pod time se...
Znam da je vrijeme godišnjih odmora i mnogi više misle o suncu i moru nego o poslovnim aktivnostima. Neki su i zaslužili odmor. Neki...
Snalaženje na društvenim mrežama, praćenje pravila i noviteta uglavnom oduzima više vremena nego što bi se očekivalo. Fotografije, zanimljivi statusi povezani s brendom, dnevna...
Društvene mreže samo naizgled izgledaju zabavno i opušteno. U stvarnosti, iza sjajnih postova, dijeljenja, lajkova i fanova stoji predan i osmišljen rad community managera...